![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har försökt att tala mig till lärande Ubuntu så jag tänkte att jag skulle beställa en skiva till prod mig tillsammans. Vem kan motstå en ny CD? ![]() Jag har skivan och 4 klistermärken dag. Jag antar att jag är tänkt att främja det nu. Det beror på om den sparkar min rumpa eller inte. ![]() Klicka för större bild: Det är helt gratis av vägen om du vill ha en disk och inte hämta ISO. Just tog ungefär 4 veckor för att komma hit ... https: / / shipit.ubuntu.com / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| That's pretty cool kompis. Lycka till att få den igång.
| |||
| |||
| Hehe, låt oss säga att jag är mycket optimistisk på denna punkt. SWF och Serverguy talade mig till nedladdning xUbubtu och jag har fortfarande inte fått runt för att installera det ännu, bara brände ISO hittills ... |
|
| |||
| |||
| EF - skönhet som CD som du fick är att om du är osäker om hur du installerar den kan du alltid köra det som en live-CD som inte gör något för att din Windows-installation. Du måste bara ändra din boot-menyn för att starta upp CD först. Föresten, det fungerar bra som en räddning disk om Windows skulle krascha om du |
|
| |||
| |||
| Tack! Jag tror att det kan vara precis vad jag kommer att använda den till. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jag har rekommenderat Fedora ... inte just nu eftersom det finns ett problem med det som skapar en smärta i arslet .... som jag inte säker på om de har löst det än eller inte ... så håll ut lite.
| |||
| |||
| Du har klistermärken? ingen rättvisa när de skickade mig gruva jag inte får några dekaler. Men det är sant det de säger några av de bästa sakerna i livet är gratis. |
|
| |||
| |||
| Jag har beställt många linux-skivor från den här tjänsten. kubuntu och edubuntu erbjuda samma meddelanden som är lysande för att sprida Linux. Mycket bra service till vad det värt! (gratis!!: D) Im använder ubuntu atm och dess lysande: D Lycka till. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| E-post med virus | bilsat | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 29 oktober 2008 09:58 |
| Windows Mail | dfr200764 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 4 | 20 august 2008 14:42 |
| Päron post | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 31 mars 2008 17:31 |
| Mail i rabatterna | Gazmondo | General Hardware Chat | 6 | 26 februari 2008 17:01 |
| Mail problem " | liamfi | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 1 januari 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |