mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu - nr. Login Screen Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 9. juni 2009, 19:44
Ny Medlem Gruppen

Default Ubuntu - nr. Login Screen Hjælp

Jeg lastet Ubuntu på en separat partition, så jeg kunne spille med den og lære det. Jeg ønsker at bruge det til en grundlæggende web / email computer. Anyway, jeg aldrig har rodet med Linux, er det installeret fint. Alt fungerede, men i går aftes forsøgte jeg at installere driverne til lyd (som ikke virkede) Jeg fik skærmkortdrivere til arbejde, installeret XMCS (?) Og vin. Efter genstart, login-skærmen er gået og ingen har jeg blot, hvad der ligner et "safe mode" belastning og en kommandolinje beder om mit brugernavn og adgangskode. Når jeg skriver dette, går den til en anden kommando, men ikke indlæses Umbutu. Hvad skete der med mine login GUI? eller er der en måde til at logge på fra kommandolinjen?
Tak for enhver hjælp, jeg vil være tilbage senere for audio I guess. Jeg har bare brug for at komme tilbage i den OS.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ubuntu er lastning men login skærm ikke laste medman007 Linux & Alternative OS 0 6. jun 2009 19:12
HQ og DR websteder med AD login viperdude Windows-operativsystemer 0 21. maj 2009 20:02
Orange skærm mellem login og skrivebordet phil66 Linux & Alternative OS 4 21. jan 2008 12:05
Jeg kan ikke logge ind ... (Værste problem, lige) Hexzar Windows-operativsystemer 1 10 januar 2008 14:04
Adultsingles365 - Login ShazJ Webbrowsere & FTP Klienter 3 30 august 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.