mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Ubuntu - Geen login scherm Hulp

Reply

Thread Tools
Old 9 jun 2009, 19:44
Nieuw Lid Fractie

Default Ubuntu - Geen login scherm Hulp

Ik geladen Ubuntu op een aparte partitie, dus ik kan spelen met en leren. Ik wilde het gebruiken voor een standaard web / email computer. Anyway, ik heb nooit messed met Linux, is geïnstalleerd geldboete. Alles werkte, maar vannacht heb ik geprobeerd om de drivers te installeren voor de audio (die niet op het werk) Ik heb de videokaart drivers te werken, geïnstalleerd XMCS (?) En wijn. Na een herstart, de login-scherm is verdwenen en ik hebben wat lijkt op een "veilige modus" load en een command-line te vragen voor mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Nadat ik deze soort gaat het naar een andere opdrachtregel, maar geen last Umbutu. Wat is er gebeurd met mijn login GUI? of is er een manier om in te loggen via de command line?
Dank u voor alle hulp, ik kom later terug voor de audio denk ik. Ik moet gewoon weer terug bij het OS.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ubuntu is laden maar login scherm niet laden medman007 Linux & Alternative OS 0 Van de 6 juni 2009 19:12
HQ en DR sites met AD login viperdude Windows besturingssystemen 0 21 mei 2009 20:02
Oranje scherm tussen login en desktop phil66 Linux & Alternative OS 4 21 Jan 2008 12:05
Ik kan me niet aanmelden ... (Ergste Probleem Ever) Hexzar Windows besturingssystemen 1 10 Jan 2008 14:04
Adultsingles365 - Login ShazJ Web Browsers & FTP Clients 3 30 aug 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.