mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Ubuntu - Nei påloggingsskjermbildet Hjelp

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 19:44
New Member Group

Default Ubuntu - Nei påloggingsskjermbildet Hjelp

Jeg lastet Ubuntu på en separat partisjon slik at jeg kunne spille med det og lære det. Jeg ønsker å bruke den for en grunnleggende web / e-datamaskinen. Uansett, jeg har aldri messed med Linux, er det installert fine. Alt var i arbeid, men i går kveld prøvde jeg å installere driverne for lyd (som ikke fungerte) Jeg har skjermkortdriverne til arbeid, installert XMCS (?) Og vin. Når du har startet, påloggingsskjermbildet er borte og ingen jeg bare har det ser ut som en "sikker modus" Beregnigner og en kommandolinje som spør etter mitt brukernavn og passord. Når jeg skriver dette, går den til en annen kommandolinje, men ikke laste Umbutu. Hva skjedde med meg GUI? eller er det en måte å logge inn fra kommandolinjen?
Takk for hjelp, vil jeg komme tilbake senere for lyden jeg. Jeg trenger å komme tilbake til OS.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Ubuntu lastes men påloggingsskjermbildet ikke lasting medman007 Linux og alternative OS 0 6 juni 2009 19:12
HQ og DR nettsteder med AD login viperdude Windows-operativsystemer 0 21 mai 2009 20:02
Orange skjermen mellom pålogging og skrivebordet phil66 Linux og alternative OS 4 21 januar 2008 12:05
Jeg kan ikke Login ... (Verst Problem Helt) Hexzar Windows-operativsystemer 1 10 januar 2008 14:04
Adultsingles365 - Logg inn ShazJ Nettlesere & FTP Clients 3 30 august 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.