mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Ubuntu - Nej Login Screen Hjälp

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 19:44
New Member Group

Default Ubuntu - Nej Login Screen Hjälp

Jag lastade Ubuntu på en separat partition så jag kunde leka med det och lära sig det. Jag vill använda den för ett grundläggande web / e-dator. Hursomhelst, jag har aldrig bråkade med Linux, det installerad bra. Allt fungerade, men igår kväll försökte jag installera drivrutiner för ljud (som inte fungerade) Jag fick grafikdrivrutinerna till arbete, installerat XMCS (?) Och vin. Efter omstart, inloggningsskärmen är borta och ingen har jag bara vad som ser ut som en "safe mode" belastning och en kommandorad ber om mitt användarnamn och lösenord. När jag skriver dessa går till en annan kommandorad, men inte ladda Umbutu. Vad hände med min inloggning GUI? eller finns det något sätt att logga in från kommandoraden?
Tack för all hjälp, I'll be back senare för ljudet antar jag. Jag behöver bara gå tillbaka in till OS.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Ubuntu laddas men inloggningsskärm inte lastning medman007 Linux & Alternativa OS 0 6 juni 2009 19:12
HQ och DR webbplatser med AD inloggning viperdude Windows-operativsystem 0 21 maj 2009 20:02
Orange skärmen mellan inloggning och skrivbord phil66 Linux & Alternativa OS 4 21 januari 2008 12:05
Jag kan inte logga in ... (Värsta problemet Ända) Hexzar Windows-operativsystem 1 10 januari 2008 14:04
Adultsingles365 - Login ShazJ Webbläsare & FTP Klienter 3 30 august 2007 08:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.