![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Når jeg har installeret Ubuntu på min pc, alle de codecs manglede plus mit lydkort var ikke fungerede så godt, som mit skærmkort køre var ikke arbejder ... Jeg synes, det er fordi jeg har en virkelig dårlig version. Enten det eller noget andet. nogen hjælp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| forsøge mabye pclinuxos
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de codecs for medierne er ikke inkluderet med cd, men kan nemt hentes,
| |||
| |||
| godt, hvis du skifter til pclinuxos alt er der |
|
| |||
| |||
| cheesewheels hvis nogen kom på her at sige, at deres Windows-pc ikke har de drivere til sit kamera, og han har behov for dem installation vil du hoppe ind og fortælle ham at bruge Mac, fordi alle de chauffører, er der ..... |
|
| |||
| |||
| men de Arnt alle derude! på en Mac |
|
| |||
| |||
| det var et eksempel, hvis nogen har brug for hjælp med én ting ikke fortælle dem, at få en anden |
|
| |||
| |||
| Jeg har den gode ol 'nVidia 7600 med Gud ved, hvad lydkort. dets materiel, fulgte med mit bundkort |
|
| |||
| |||
| fik du den driver? også for enhver, der ønsker ubuntu uden at ville hente alle de propitiatory codecs have et kig på mynte (ubuntu med codecs flash og java præ installeret) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Tower er holdt op med at fungere korrekt, Please Help! | nickny | General Hardware Chat | 3 | 22 November 2009 11:12 |
| Codecs og Spil | krybdyr | Multimedia & Codecs | 5 | 23. maj 2009 13:45 |
| Knappen Tilbage fungerer ikke korrekt | katiecoos | Webbrowsere & FTP Klienter | 8 | 15 juli 2008 12:49 |
| USB-porte ikke fungerer korrekt | Katana | General Hardware Chat | 10 | 13 juli 2008 05:52 |
| Windows fungerer ikke korrekt? | alex | Windows-operativsystemer | 0 | 4. maj 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |