![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun olen asentanut Ubuntu minun PC kaikki koodekit puuttui plus minun äänikortti wasn't toimi niin hyvin kuin minun näyttösovittimien ajaa wasn't työpäivän ... Mielestäni se johtuu siitä, että minulla on todella huono versio. Joko niin tai jotain muuta. apua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yritän mabye PCLinuxOS
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että pakkauksenhallintaa tiedotusvälineet eivät ole mukana cd, mutta sitä voidaan helposti ladata,
| |||
| |||
| hyvin, jos vaihdat PCLinuxOS kaikki on siellä |
|
| |||
| |||
| cheesewheels jos joku tuli täällä sanovat, että heidän Windows-tietokoneesta ei ole kuljettajien hänen kamera ja hän tarvitsee niitä asentamista olisi hypit ja kertoa hänelle käyttää mac, koska kaikki kuljettajat ovat olemassa ..... |
|
| |||
| |||
| mutta ne Arnt kaikki siellä! Macilla |
|
| |||
| |||
| se oli esimerkki, jos joku tarvitsee apua yksi asia ei ole kertoa heille saada toinen |
|
| |||
| |||
| Minulla on hyvä ol 'nVidia 7600 kanssa jumala tietää, mitä Äänikortit. sen osakkeet, tuli minun emolevy |
|
| |||
| |||
| sait kuljettaja? myös kaikille, jotka haluavat ubuntu haluamatta ladata kaikki lepyttävä KOODEKKEJA on tarkasteltava minttu (ubuntu kanssa KOODEKKEJA flash ja java valmiiksi asennettuna) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Tower on pysähtynyt kunnolla, Please Help! | nickny | Rautatavaran Chat | 3 | 22 marraskuu 2009 11:12 |
| Koodekkeja ja pelit | matelija | Multimedia & Codecs | 5 | 23. toukokuuta 2009 13:45 |
| Takaisin-painike ei toimi oikein | katiecoos | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 15. Jul 2008 12:49 |
| USB-portit eivät toimi oikein | Katana | Rautatavaran Chat | 10 | 13. Jul 2008 05:52 |
| Windows ei toimi oikein? | alex | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 4. toukokuuta 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |