![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Toen ik Ubuntu geïnstalleerd op mijn pc, alle codecs ontbraken plus mijn geluidskaart wasnt werken evenals mijn videokaarten station wasnt werken ... Ik denk dat het is omdat ik heb een erg slechte versie. Ofwel die of iets anders. any help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| probeer mabye pclinuxos
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de codecs voor de media zijn niet meegeleverd met de cd, maar kan gemakkelijk worden gedownload,
| |||
| |||
| ook wanneer u overschakelt naar pclinuxos alles is er |
|
| |||
| |||
| cheesewheels als iemand kwam hier te zeggen dat hun Windows-pc heeft niet de drivers voor zijn camera en hij heeft ze nodig installeren zou u springen in en vertel hem te gebruiken mac omdat alle chauffeurs zijn er ..... |
|
| |||
| |||
| maar ze Arnt allemaal daar! op een Mac |
|
| |||
| |||
| het was een voorbeeld, als iemand hulp nodig heeft met een ding niet vertellen om een andere |
|
| |||
| |||
| Ik heb de good ol 'nVidia 7600 met god weet welke geluidskaart. haar materieel, kwam met mijn moederbord |
|
| |||
| |||
| heb je de driver? ook voor iedereen die wil ubuntu zonder te willen downloaden van alle codecs genadetroon eens een kijkje op mint (Ubuntu met codecs flash en java vooraf geïnstalleerd) |