![]() |
|
| |||
| |||
| Da jeg installerte Ubuntu på min PC, alle kodeker manglet pluss lydkortet var ikke arbeider samt mitt skjermkort stasjonen var ikke fungerer ... Jeg tror det er fordi jeg har en virkelig dårlig versjon. Enten det eller noe annet. hjelp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| prøv mabye pclinuxos
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kodekene for media er ikke tatt med cd, men kan enkelt lastes ned,
| |||
| |||
| godt hvis du bytter til pclinuxos alt er det |
|
| |||
| |||
| cheesewheels hvis noen kom her å si at deres Windows-PCen ikke har drivere for sitt kamera og han trenger dem installert vil du gå inn og be ham bruke mac fordi alle driverne er det ..... |
|
| |||
| |||
| men de Arnt all there! på en Mac |
|
| |||
| |||
| det var et eksempel, hvis noen trenger hjelp med én ting ikke fortelle dem til å få en annen |
|
| |||
| |||
| Jeg har det fint ol 'nVidia 7600 med gud vet hva soundcard. sine aksjer, kom med mitt hovedkort |
|
| |||
| |||
| fikk du driver? også for alle som ønsker ubuntu uten ønsker å laste ned alle propitiatory kodeker ta en titt på mynte (ubuntu med codecs flash og java pre installert) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| My Tower har sluttet å fungere, kan Help! | nickny | General Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:12 |
| Kodeker og spill | reptil | Multimedia & Kodeker | 5 | 23 mai 2009 13:45 |
| Tilbake-knappen ikke fungerer | katiecoos | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 15 juli 2008 12:49 |
| USB-portene ikke fungerer | Katana | General Hardware Chat | 10 | 13 juli 2008 05:52 |
| Windows ikke fungerer? | alex | Windows-operativsystemer | 0 | 4 mai 2007 07:59 |
| Thread Tools | |
| |