![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys Jeg er en ny Mac-bruger, og jeg helt forstår SLIM hardware såvel som software Min hensigt er at køre Windows på min Mac, jeg fik et tip om Boot Camp men forstår Boot Camp kun fungerer på Tiger. Ive bare bemærket Virtual PC 7.0.2 på Mactopia, men ude af stand til at spore deres placering på Microsoft Download Portal Kan nogen hjælpe med denne overførsel Thanx Tolamac |
|
| |||
| |||
| Hvorfor vil du ønsker at ødelægge en Mac købe installere Windows? Og Leopard har Boot Camp er bygget i. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor vil du ønsker at ødelægge vinduer ved at installere det på en Mac
| |||
| |||
| Ha, Windows. |
|
| |||
| |||
| bruge VMware Fusion også. Hvorfor ville du lægge Windows på en Mac? |
|
| |||
| |||
| til at køre software, som mac cant og vildt |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg fik en emultaro for dig, jeg ved ikke, hvordan du installerer Mac OS X nativly på en pc, men du kan bruge det, der kaldes PearPC (http://pearpc.sourceforge.net/) Der er en hyppigt stillede spørgsmål og instruktioner på stedet, og hvis der isnt, PM og ill sender dig instruktioner. Også, skal du købe en kopi af Mac, som er beregnet til PowerPC. |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Virtual PC 2007 - Setup A Virtual Machine - selvstudium | serverguy | General Software Chat | 13 | 11 januar 2009 14:40 |
| Virtual Memory Low | Iguana | Windows-operativsystemer | 1 | 9 juli 2008 16:31 |
| Virtual PC | gaza14 | General Software Chat | 4 | 27 marts 2008 13:09 |
| Hjælp, pc langsom og den virtuelle mem er lav. | simon1990 | Windows-operativsystemer | 13 | 19 januar 2008 09:41 |
| Virtuel hukommelse | CraigG | Windows-operativsystemer | 7 | 2 august 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |