![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Jag är en ny Mac-användare och jag uppskattar det smala maskinvara såväl som programvara Min avsikt är att köra Windows på min Mac, jag fick ett tips om Boot Camp, men förstår Boot Camp fungerar bara på Tiger. Ive just märkte Virtual PC 7.0.2 på Mactopia, men inte kan spåra sin plats på Microsoft Download Portal Kan någon hjälpa till med denna hämtning Thanx Tolamac |
|
| |||
| |||
| Varför skulle du vilja Ruin en Mac köpa installera Windows? Och Leopard har Boot Camp inbyggd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| varför skulle du vilja förstöra fönster genom att installera den på en mac
| |||
| |||
| Ha, Windows. |
|
| |||
| |||
| använda VMware Fusion även. varför skulle du lägga windows på en mac? |
|
| |||
| |||
| för att köra program som mac rälsförhöjning och spel |
|
| |||
| |||
| Ok, jag har en emultaro för dig, jag vet inte hur man installerar Mac OS X nativly på en dator men du kan använda vad som kallas PearPC (http://pearpc.sourceforge.net/) Det finns en FAQ och instruktioner på platsen och om det isnt, PM och sjuka skicka instruktioner. Dessutom måste du köpa ett exemplar av Mac, som är avsedd för PowerPC. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Virtual PC 2007 - Setup en virtuell maskin - Handledning | serverguy | General Software Chat | 13 | 11 januari 2009 14:40 |
| Virtuellt minne Låg | Iguana | Windows-operativsystem | 1 | 9 juli 2008 16:31 |
| Virtual PC | gaza14 | General Software Chat | 4 | 27 mars 2008 13:09 |
| Hjälp st långsam och virtuellt minne är lågt. | simon1990 | Windows-operativsystem | 13 | 19 januari 2008 09:41 |
| Virtuellt minne | CraigG | Windows-operativsystem | 7 | 2 august 2007 02:37 |
| Thread Tools | |
| |