![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki im takaisin, ja tässä on minun setup (selviytyi minun foorumeilla)
ensimmäinen pois discription on virtualbox VirtualBox on x86 virtualisointi ohjelmistopaketti, joka alun perin luotu Saksa ohjelmistoyritys innotek, nyt Sun Microsystemsin kehittämää osana Sun xVM virtualisoinnissa alustaa. Se on asennettu olemassa olevan vastaanottavan käyttöjärjestelmä; tämän sovelluksen muihin käyttöjärjestelmiin, kunkin kutsutaan Asiakkaiden OS, voidaan ladata ja suorittaa, joilla kullakin on oma virtuaalinen ympäristö. tiivistää sen ohjelman, jonka avulla voit käyttää muita käyttöjärjestelmiä se, voin käyttää Windows sisällä linux käyttäen virtualbox tai voin suorittaa ubuntu sisällä näköala. mutta en ole vain rajoitettu linux ja ikkunat on paljon tuettujen alustojen joka tapauksessa, takaisin miten tein sen ja tänään päätin kokeilla virtualbox minun ubuntu studio tiedotusvälineiden ja pelaamista kone, i got it siitä repot ja välittömästi pyrkineet Vistan, i sain virheilmoituksen väittäen i puuttui kernel modules Joten katselin ympärilleni, joka vahvistaa, että ubuntu foorumeilla ja löytyi tämä ei Temppu [Sudo apt-get install virtualbox-OSE-modules-`uname-r`] ja sitten [Sudo adduser $ USER vboxusers] , kun olen asentanut on näköala halusin saada saumattoman tilassa toimi, jos haluat seemless tilassa napsauttamalla laitteet ja sitten asentaa asiakkaiden AddOns, se lataa iso ja asenna se on virtual machine osoita sitä ja suorittaa asennuksen jälkeen, että saumattomat tilassa, dynaaminen ikkunoiden ja verkko on menossa (jos verkko isnt työpäivän varmista, että se on käytössä asetukset) i aloitti asentaa ja 10 minuutin kuluttua se oli tehnyt ![]() Päivitetty vieressä, hyvät nopeudet ja tehtiin melko nopeasti ![]() nyt tämä puhalsi minua pois, seemless tilassa. kuten näette olen monta apps niin Linux ja Windows komposer (linux web dev app., joka on samanlainen kuin Dreamweaver mutta Foss) ikkunat laskin Windowsin Käynnistä-valikko ikkunat komentokehotteesta linux terminaalin linux laskin ja jos katsotte yläreunassa näet oman gnome bar lopuksi minun suosikki-tilassa, windowed tilassa (vaikka saumaton oli hämmästyttävä ja toiminut niin hyvin, i mieluummin hieman erillään toisistaan käyttöjärjestelmissä). kuten näette se integroituu täydellisesti Compizin ![]() kiitos auringossa tällaiset loistava, vapaa Foss hakemus! My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, tervetuloa takaisin
| |||
| |||
| Tämä on uskomatonta. Entä Mac Leopard ..? Tai on, että laitonta? Olen kuullut asentamalla se omena laptop poistamalla sisäistä HDD ja että se joka tapauksessa ja kytkemällä Windows, mutta tämä on ristiriidassa T & C niiden EULA.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| kyllä, mutta jos (kuten minä), sinun tulee virtualisointiin linux / bsd virtuaaliopetuksessa koneiden (käyttäen ubuntu ja arch linux) sitten sinun ei tarvitse maksaa käyttöjärjestelmän. Lisäksi aion olla bash houkuttelee tiikeri asentaa, on hacks olemassa ja joka tapauksessa, jos omena selville olin tekemässä sitä ne wouldnt voi löydä super salainen napaseuduilla johtaa vuorattuihin hakkerointi shack |
|
| |||
| |||
| Hienoa, että aivot deprtment lähettää sitä Webissä sitten .. ![]() Quote:
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Olen syyttömänä, kunnes toisin todistetaan! |
|
| |||
| |||
| luihu post pukama Epic Fail! |
|
| |||
| |||
!Anyway, takaisin aiheeseen. Miten tämän yleiseurooppalaisen kanssa, kun käyttöjärjestelmä on itse asennettu? Ovatko he kaikki tarvitsevat oman osion? Asiakkaista I'd todella rakastaa yhden tietokoneen kanssa, kuten .. kaikki OS: n No ei kaikki .. Mutta minulla on kuten DOS Win98 NT XP Vista Win7 OSX Leopard Linux Ubuntu jne.. : P
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile ainakin ![]() Far monille ![]() ![]() FacesTervetuloa takaisin cew27
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|