![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hey allemaal im terug, en hier is mijn setup (opgericht vanuit mijn forums)
eerste uit een beschrijving van virtualbox VirtualBox is een x86-virtualisatie software pakket, dat oorspronkelijk gemaakt door Duitse softwarebedrijf INNOTEK, nu ontwikkeld door Sun Microsystems als onderdeel van haar zondag xVM virtualisatie platform. Het is geïnstalleerd op een bestaande host-besturingssysteem; binnen deze toepassing, aanvullende besturingssystemen, elk bekend als een gast OS, kunnen worden geladen en uitgevoerd, elk met een eigen virtuele omgeving. samen te vatten zijn een programma waarmee je andere besturingssystemen in, i can run Windows in Linux met behulp van virtualbox, of ik kan draaien Ubuntu binnen Vista. maar ik ben niet alleen beperkt tot Linux en Windows, zijn er tal van ondersteunde platforms Maar goed, terug naar hoe ik het heb gedaan en vandaag heb ik besloten om te proberen virtualbox op mijn ubuntu studio media en gaming machine, ik heb het uit de repo's en meteen geprobeerd om vista op, ik heb een fout beweert i ontbrak kernel modules dus ik keek rond voor een correctie in de ubuntu forums en vond dit deed de truc [Sudo apt-get install virtualbox-OSE-modules-`uname-r`] en vervolgens [Sudo adduser $ USER vboxusers] nadat ik het installeren van Vista ik wilde naadloze modus werkt, als je wilt seemless modus apparaten en klik vervolgens installeren gasten addons, zal het downloaden van een iso en monteer deze in de virtuele machine en klik op het uitvoeren van de setup, na dat naadloze modus, dynamische window resizing en het netwerk zullen worden over het activeren (als het netwerk isnt werkt goed is ingeschakeld in de instellingen) Ik begon met de installatie en na 10 minuten was het gedaan ![]() Updated naast, goede snelheden en werd vrij snel ![]() nu deze blies me weg, seemless-modus. zoals je kunt zien heb ik veel apps uit zowel Linux en Windows komposer (linux web dev app, vergelijkbaar met dreamweaver maar FOSS) Windows rekenmachine Windows Start menu Windows opdrachtprompt Linux Terminal linux rekenmachine en als je kijkt naar boven zie je mijn gnome bar Tot slot mijn favoriete modus venstermodus (hoewel naadloze was geweldig en werkte zo goed, ik liever een beetje van de scheiding tussen de besturingssystemen). zoals je kunt zien integreert perfect met compiz ![]() dank je zondag voor het vrijgeven van een dergelijk briljant, gratis FOSS applicatie! Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Allereerst, welkom terug
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is ongelooflijk. Wat over Mac Leopard ..? Of is dat illegaal? Ik heb gehoord over het installeren op een Apple laptop het verwijderen van de interne HDD en brengen het in een geval en inpluggen in Windows, maar dit is een schending van de T & C van de EULA.
|
| |||
| |||
| ja maar als (zoals ik) wordt u virtualising linux / bsd in virtuele machines (met behulp van ubuntu linux en boog), dan hoeft u niet te betalen voor het besturingssysteem. Ook ga ik naar een bash te krijgen tijger te installeren, zijn er hacks buiten en toch als appel ontdekte ik het deed zij wouldnt kunnen vinden mijn super geheime polaire lood bekleed hacken shack |
|
| |||
| |||
| Goed gedaan naar de hersenen deprtment for posting op het web dan .. ![]()
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ik ben onschuldig tot bewezen schuldig! |
|
| |||
| |||
| stiekeme achteraf hobbel Epic Fail! |
|
| |||
| |||
!Maar goed, terug naar onderwerp. Hoe gaat dit in de pan uit met waar het besturingssysteem is geïnstalleerd? Hebben ze allemaal hun eigen partitie? CUS I'd really love een computer met als .. alle OS's Nou niet allemaal .. Maar ik zou hebben als DOS-Win98 NT-XP-Vista Win7 OSX Leopard Linux Ubuntu enz.. : P
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer ten minste ![]() Veel te veel ![]() ![]() GezichtenWelkom terug cew27
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|