![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle im tilbake, og her er mitt oppsett (coped fra forum)
første av en discription av virtualbox VirtualBox er en x86 virtualisering programvarepakke, opprinnelig laget av tyske programvarebedrift innotek nå utviklet av Sun Microsystems som en del av søndag xVM virtualisering plattform. Det er installert på en eksisterende host operativsystemet; innenfor dette programmet, flere operativsystemer, hvert kjent som en gjest OS, kan lastes og kjøres, hver med sin egen virtuelle miljø. å oppsummere det et program som lar deg kjøre andre operativsystemer i den, jeg kan kjøre Windows i Linux ved hjelp virtualbox, eller jeg kan kjøre ubuntu inne vista. men jeg er ikke bare begrenset til Linux og Windows, er det massevis av støttede plattformer likevel tilbake til hvordan jeg gjorde det vel i dag bestemte jeg meg for å prøve virtualbox på min ubuntu studio media og spill maskin, fikk jeg det fra repos og umiddelbart prøvd å sette vista på, fikk jeg en feilmelding påsto jeg var mangler kernel modules så jeg kikket rundt for å løse i ubuntu fora og fant dette gjorde lure [Sudo apt-get install virtualbox-ose-modules-`uname-r`] og deretter [Sudo adduser $ USER vboxusers] etter at jeg har installert av Vista jeg ville bli sømløs modus fungerer, hvis du vil seemless modus klikker enheter og deretter installere Gjestene addons, vil laste ned en iso og montere den i den virtuelle maskinen klikker du på den og kjøre installasjonsprogrammet, etter at sømløs modus dynamisk window resizing og nettverket vil være på farten (hvis nettverket isnt arbeider kontrollere at den er aktivert i innstillingene) Jeg startet å installere og etter 10 minutter var det gjort ![]() Oppdatert neste, god fart og var ferdig ganske raskt ![]() nå dette blåste meg bort, seemless modus. Som du kan se jeg har mange programmer, både fra Linux og Windows komposer (linux web dev app, tilsvarende Dreamweaver men Foss) Windows-kalkulatoren Start-menyen windows ledetekst linux terminal linux kalkulatoren, og hvis du ser på toppen vil du se min gnome bar Endelig min favoritt-modus, windowed modus (selv om sømløs var fantastiske og jobbet så godt, jeg foretrekker litt avstanden mellom operativsystemer). som du kan se den integreres perfekt med compiz ![]() takker solen for slippe et slikt brilliant, gratis Foss søknaden! Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først av alt, velkommen tilbake
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er utrolig. Hva med Mac Leopard ..? Eller er det ulovlig? Jeg har hørt om du installerer det på en Apple laptop den fjerner intern HDD og setter det i en sak og plugge inn i windows, men dette er et brudd av T & C deres EULA.
|
| |||
| |||
| ja men hvis (som meg) blir du virtualising Linux / BSD i virtuelle maskiner (med ubuntu og erke linux) så du trenger ikke å betale for operativsystemet. også jeg kommer til å ha en bash på å få tiger å installere, er det hacks der ute, og uansett om apple fant ut at jeg gjorde det de wouldnt kunne finne min super hemmelig polar føre lined hacking shack |
|
| |||
| |||
| Well done til hjernen deprtment for innlegging det på nettet da .. ![]()
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg er uskyldig til skyld er bevist! |
|
| |||
| |||
| fordekte innlegget Bump Epic Fail! |
|
| |||
| |||
!Uansett, tilbake til emnet. Hvordan virker dette panorer ut med hvor OS faktisk er installert? Har de alle trenger en egen partisjon? CUS jeg virkelig elsker en maskin med like .. alle OS's Vel ikke alle .. Men jeg har som DOS Win98 NT XP Vista Win7 OSX Leopard Linux Ubuntu etc.. : P
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv minst ![]() Far til mange ![]() ![]() FacesVelkommen tilbake cew27
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|