![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Image bestand?!? Dus het werkt niet als ware het de werkelijke OS? Ik vond het een emulator ..
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nee het werkt nog steeds alsof ik het os, alleen slaat de virtualised os in een dynamisch groeiende afbeeldingsbestand.
| |||
| |||
| Oh ok, super multi OS PC hier kom ik
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Eerste OC
|
|
| |||
| |||
| betalen voor software is soo 1990, BSD, Solaris, Linux zijn allemaal gratis |
|
| |||
| |||
| plus zeker als Windows 98 is goedkoop als chips, zelfs indien zij de kosten van deze dagen .. ze konden nauwelijks verkopen voor iets wat ze verkopen, XP en Vista.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| koude, harde, slecht uitziende, rotte chips! Windows 98 doodt mijn innerlijke kind |
|
| |||
| |||
| Ik veronderstel, maar het zal waarschijnlijk alleen beschikbaar tweede kant, als mensen het willen, ze willen het voor een reden, en daarom zal gaan voor een redelijk bedrag. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Link verwijderd
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Stop alsjeblieft met links naar spammy software sites. Die onbekende sites met niet zo veel als een telefoonnummer zal hetzij stelen uw geld, een kloon van uw bankkaarten, stuur je piraat of copys of iets even slecht. Mijn Systeem: Hybr! D
|