![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bildefil?? Så det virker ikke som om det var selve OS? Jeg trodde det var en emulator ..
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nei det fortsatt opererer som om jeg var oss, er det bare lagrer virtualiserte oss i en dynamisk ekspanderende bildefilen.
| |||
| |||
| Å ok, super multi OS PC here I come
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Først OC
|
|
| |||
| |||
| betale for programvare er soo 1990-tallet, BSD, Solaris, Linux er gratis |
|
| |||
| |||
| pluss sikkert som Windows 98 er billig som chips, hvis det enda kostnader i disse dager .. De kunne knapt selge det for noe lignende det de selger XP og Vista.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| kaldt, hardt, ille ute, råtten chips! Windows 98 dreper mitt indre barnet |
|
| |||
| |||
| Jeg antar, men det vil sannsynligvis kun tilgjengelig andre siden, hvis folk ønsker det, vil de ha det for en grunn, og vil derfor gå for et rimelig beløp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Link fjernet
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stanser linking til spammy programvare nettsteder. De ukjente områder med ikke så mye som et telefonnummer enten stjele dine penger, klone ditt bankkort, sende deg pirat eller copys eller noe like ille. Min System: Hybr! D
|