![]() |
|
| |||
| |||
| Bildfil?? Så det fungerar inte som om det var den faktiska OS? Jag trodde det var en emulator ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ingen ändå verkar som om jag var OS, det bara lagrar virtualised oss i ett dynamiskt växande bildfil.
| |||
| |||
| Oh ok, Super Multi OS PC här kommer jag
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Första OC
|
|
| |||
| |||
| betalar för programvaran soo 1990's, BSD, Solaris, Linux är gratis |
|
| |||
| |||
| plus säkert som Windows 98 är billigt som chips, om det ens kostnaderna i dessa dagar .. De kan knappast sälja den för något liknande vad de sälja XP och Vista.
|
| |||
| |||
| kall, hård, dålig letar, ruttna chips! Windows 98 dödar mitt inre barn |
|
| |||
| |||
| Jag antar, men det kommer sannolikt att endast tillgänglig andra hand, om människor vill ha det, de vill ha det för en anledning, och därför kommer att gå till ett skäligt belopp. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Länk bort
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sluta länka till skräppost programvara webbplatser. De okända platser med inte så mycket som ett telefonnummer antingen stjäla dina pengar, klona ditt bankkort, skicka pirat eller copys eller något lika illa. Mitt System: Hybr! D
|