![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie, blot tage et kig på Ebay, der er et par stykker der, men gå til en, som er uudnyttede, som derefter den fabrikat nøglen, vil være gyldige, og defiantly ikke på en anden maskine.
| |||
| |||
| Beklager Dave .. det var mere af en oplysende link end en "Hey købe hos her" link, men stadig, jeg kan se dine point. Og takket thingie, jeg er ikke sikker på, hvor alvorligt jeg, at jeg vil gøre det .. men hvis jeg gør Ebay'll sikkert være mit første punkt af opkald.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, kunne være interessant, hvis du gør det, men naturligvis er det dit valg, så det er dine penge. |
|
| |||
| |||
| Ja, godt du kender, når jeg har penge ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yea, jeg formoder, det er mere af en ting, der ville være fedt at gøre, men du ikke rearly komme rundt til det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldrig købe WinXP / 200 nøgler. Jeg har lige nick nøglerne fra min skole pc's og ring op m $ fortælle dem dens mineaktioner hehe
| |||
| |||
| Citat:
Men hvis der var reservedele penge liggende rundt .. hvorfor ikke! Jeg vil vende tilbage til dig, hvis jeg gøre med skærmbilleder osv.
|
| |||
| |||
| De ville også have en anstændig computer til at køre alle de OS'er sideløbende |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow meget bedre end at vinduer ting
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Tilbage til emnet, virtualisering er ret cool teknologi. Dets vigtigste brug er på servere, og er ofte brugt til server-konsolidering. Ideen er, at hvis du har en 15 i 4 år gamle P3 512 MB RAM, der i øjeblikket gør alle de forskellige opgaver du nettet kræver det, ville det være bedre at købe 4 anstændigt servere og derefter virtualiser serverne mellem to af dem, og har de andre to anstændigt servere som failovers for den første. Den virkelige skønhed virtualising er, at den virtuelle vært (software, der gør det virtualising) er altid den samme uanset hardware du installere det på. Det betyder, at hvis du primære server dies (harddisk crash uanset) kan du bare få fat i en helt ny server af enhver spec, installere virtuelle vært, og kopiere den virtuelle harddiske til den. Så skal du bare pege vært for dem, og du har alle dine servere fungerer perfekt igen. Så du kan "hot-move 'dine servere rundt til forskellige hardware på få minutter i stedet for de timer, det normalt ville tage. Det er også godt for sikkerhedskopiering, kan du bare tage et øjebliksbillede af de virutal harddisk, og derefter at gendanne sikkerhedskopien blot erstatte den nuværende virtuelle harddisk med backup. Theres belastninger mere man kunne skrive om det, og VMBox er ikke den eneste vært virtuel maskine. Theres VMWare, Virtual Server, Virtual PC, Hyper-V etc etc. Dens også en rigtig god måde at teste ting ud, kan du vraget haveck på en XP installere, og aftør den tilbage til ny installere standard i sekunder. Jeg elsker det