![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie, neem een kijkje op Ebay, zijn er een paar, maar gaan voor een dat is ongebruikt, omdat dan de productcode geldig zal zijn, uitdagend en niet op een andere machine.
| |||
| |||
| Sorry Dave .. het was meer een informatieve link dan een "He kopen vanaf hier" link, maar toch, ik zie uw punt. En dankzij thingie, ik ben niet zeker hoe ernstig ik ben dat ik zal doen .. maar als ik Ebay'll zeker mijn eerste punt van gesprek.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, kan het interessant zijn als u, maar natuurlijk is het jouw keuze, want het is uw geld. |
|
| |||
| |||
| Ja, nou je weet wel, toen heb ik het geld ..
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja, ik veronderstel dat het is meer een ding dat zou wel gaaf om te doen, maar u niet rearly krijgen rond is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb nooit kopen winxp / 200 sleutels. i just nick de sleutels van mijn school pc's en ring van M $ vertellen ze zijn van mij hehe
| |||
| |||
| Citaat:
Maar als er sprake was van reserveonderdelen geld liggen .. waarom niet! Ik kom je terug als ik het doen met screenshots, enz.
|
| |||
| |||
| je zou ook een fatsoenlijke computer te draaien alle OS's gelijktijdig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow veel beter dan windows ding
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Terug op het onderwerp, virtualisatie is pretty cool technologie. De belangrijkste toepassing is op de servers, en wordt vaak gebruikt voor server consolidatie. Het idee is dat als u een 15 van 4 jaar oud P3 512Mb RAM die momenteel alles in de verschillende taken die u netwerk vereisen, zou het beter zijn te koop 4 fatsoenlijke servers en vervolgens virtualise de servers van twee van hen, en hebben de andere twee fatsoenlijke servers als failovers voor de eerste. De echte schoonheid van virtualising is dat de virtuele machine (software dat doet de virtualising) is altijd hetzelfde ongeacht de hardware die je installeert op. Dit betekent dat als je primaire server sterft (harde schijf crash welke) kun je net pak een gloednieuwe server van een spec, installeert u de virtuele machine, en kopieer de virtuele harde schijven aan. Dan gewoon onder het gastland aan hen, en u heeft al uw servers werken perfect weer. Dus je kunt 'hot-move' uw servers ronde op verschillende hardware in een kwestie van minuten, in plaats van de uren zou normaliter nemen. Het is ook goed voor back-ups, kunt u gewoon een momentopname van de virutal harde schijf, en vervolgens te herstellen van de back-up alleen maar ter vervanging van het huidige virtuele harde schijf met de back-up. Theres laadt een meer over zou kunnen schrijven, en VMBox is niet de enige gastland virtuele machine. Theres VMWare, Virtual Server, Virtual PC, Hyper-V, etc etc. Haar ook een heel goede manier van testen dingen, kunt u op een wrak haveck XP installeren, en veeg het terug aan de nieuwe standaard installeren in seconden. I love it