![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ollie, bare ta en titt på eBay, er det noen der, men gå for en som er ubrukt, som deretter inn produktnøkkelen vil være gyldig, og defiantly ikke på en annen maskin.
| |||
| |||
| Beklager Dave .. det var mer en informativ link enn et "Hei handle her", men likevel, jeg ser poenget. Og takket thingie, jeg er ikke sikker på hvor alvorlig jeg at jeg gjør det .. men hvis jeg gjør Ebay'll sikkert mitt første punktet i samtalen.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ah, ok, kan være interessant hvis du gjør det, men selvfølgelig er det ditt valg, så det er dine penger. |
|
| |||
| |||
| Ja, vel du vet, når jeg har penger ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Det stemmer, jeg antar det er mer en ting som ville vært kult å gjøre, men ikke rearly komme seg rundt på den. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aldri kjøpe WinXP / 200 nøkler. Jeg Nick tastene fra skolens PC-er og ringe opp m $ fortelle dem sine mine hehe
| |||
| |||
| Sitat:
Men hvis det var ledig pengene liggende rundt .. hvorfor ikke! Jeg vil komme tilbake til deg hvis jeg gjør med skjermbilder osv.
|
| |||
| |||
| du vil også ha en anstendig datamaskin til å kjøre alle OS er samtidig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow mye bedre enn at Windows ting
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Tilbake på emnet, virtualisering er ganske kul teknologi. Hovedkontor bruk på servere, og brukes ofte til server konsolidering. Tanken er at hvis du har 15 av 4 år gamle P3 512MB RAM som for tiden gjør alle de forskjellige oppgavene du nettverket krever, ville det være bedre å kjøpe 4 anstendig servere og deretter virtualise serverne mellom to av dem, og de andre to anstendig servere som failovers for første. Den virkelige skjønnhet virtualising er at den virtuelle verten (programvare som gjør virtualising) er alltid det samme på hvilken maskinvare du har installert den på. Dette betyr at hvis du primærserver dør (harddisken krasjer uansett) kan du bare ta en helt ny server av noe spec, installere virtuelle verten, og kopiere den virtuelle harddisker til det. Deretter peker verten til dem, og du har alle dine servere fungere perfekt igjen. Så du kan "hot-move 'servere runde til forskjellige maskinvaren i løpet av minutter, i stedet for timer det normalt vil ta. Det er også bra for sikkerhetskopiering, kan du bare ta et øyeblikksbilde av virutal harddisken, og deretter gjenopprette sikkerhetskopien bare erstatte dagens virtuelle harddisk med sikkerhetskopien. Theres laster mer man kunne skrive om det, og VMBox er ikke den eneste verten virtuell maskin. Theres VMWare, Virtual Server, Virtual PC, Hyper-V etc etc. Dets også en veldig god måte å teste ting ut kan du vraket haveck på en XP-installasjon, og tørk den tilbake til ny installere standard i sekunder. Jeg elsker det