![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei joku sai Linux asennettu menestyksekkäästi Vaio CR-sarjan kannettava tietokone. Olen juuri ostanut sen ja haluat asentaa Linux että! Minulla on oletuksena yksi C: osion että voi kukaan auttaa minua! |
|
| |||
| |||
| Quote:
Linuxin mukana tulee partition manager ilmaiseksi.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sony Vaio vgn-sz47cn Notebook - No CD-rom, kuinka voin asentaa Windowsin? | fsraja | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 26. toukokuuta 2009 06:44 |
| Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23. Huhtikuu 2009 13:26 |
| Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD jälkeen Tuore OS Asenna | Smitherz | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 13 | 23. helmikuu 2009 07:43 |
| Asenna Windows Yli Linux HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 17th Feb 2009 06:39 |
| Parantamiselle VAIO CR363 RAM | Tushar Mehta | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 27. Jul 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |