vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Haluatko asentaa Linux VAIO CR363!

Reply

Thread Tools
Old 26 heinäkuu 2008, 00:00
Uusi Jäsen

Default Haluatko asentaa Linux VAIO CR363!

Hei joku sai Linux asennettu menestyksekkäästi Vaio CR-sarjan kannettava tietokone.
Olen juuri ostanut sen ja haluat asentaa Linux että!
Minulla on oletuksena yksi C: osion että

voi kukaan auttaa minua!
Old 30 heinäkuu 2008, 05:41
Rahoittajien ryhmän

Default Haluatko asentaa Linux VAIO CR363!

Quote:
Originally Posted by Tushar Mehta View Post
Hei joku sai Linux asennettu menestyksekkäästi Vaio CR-sarjan kannettava tietokone.
Olen juuri ostanut sen ja haluat asentaa Linux että!
Minulla on oletuksena yksi C: osion että

voi kukaan auttaa minua!
Oletan tarkoita dual-boot? Useimmat distros muutamme c: ja muuta käynnistyslatainta kahta boot. Kokeile openSUSE.

Linuxin mukana tulee partition manager ilmaiseksi.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sony Vaio vgn-sz47cn Notebook - No CD-rom, kuinka voin asentaa Windowsin? fsraja Windows-käyttöjärjestelmät 1 26. toukokuuta 2009 06:44
Onko Linux Distro Se opettaa sinulle Linux pest79456 Linux & Alternative OS 2 23. Huhtikuu 2009 13:26
Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD jälkeen Tuore OS Asenna Smitherz Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 13 23. helmikuu 2009 07:43
Asenna Windows Yli Linux HP Compaq 2133 Netbook gmcomputerservices Windows-käyttöjärjestelmät 5 17th Feb 2009 06:39
Parantamiselle VAIO CR363 RAM Tushar Mehta CPUs, Emolevyt & RAM 3 27. Jul 2008 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.