mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Vill du installera Linux på VAIO CR363!

Reply

Thread Tools
Old 26 juli 2008, 00:00
New Member Group

Default Vill du installera Linux på VAIO CR363!

Hej Någon som har Linux installerad på VAIO CR-serien laptop.
Jag har precis köpt det och vill installera Linux på den!
Jag har som standard en C: partition i det

kan någon hjälpa mig!
Old 30 juli 2008, 05:41
Givargruppen

Default Vill du installera Linux på VAIO CR363!

Citat:
Ursprungligen postat av Tushar Mehta View Post
Hej Någon som har Linux installerad på VAIO CR-serien laptop.
Jag har precis köpt det och vill installera Linux på den!
Jag har som standard en C: partition i det

kan någon hjälpa mig!
Jag antar du menar dual-boot? De flesta distros kommer att ändra storlek på c: och ändra Boot Manager till dubbel uppstart. Prova openSUSE.

Linux kommer med en partition manager gratis.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Sony Vaio VGN-sz47cn notebook - Inga CD-rom, hur gör jag för att installera Windows? fsraja Windows-operativsystem 1 26 maj 2009 06:44
Finns det någon Linux-distributioner som lär Du Linux pest79456 Linux & Alternativa OS 2 23 april 2009 13:26
Sony VAIO Laptop Kernel_Inpage_Data_Error BSOD Efter Färskt OS Installera Smitherz Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 13 23 februari 2009 07:43
Installera Windows Under Linux på HP Compaq 2133 Netbook gmcomputerservices Windows-operativsystem 5 17 februari 2009 06:39
För uppgradering VAIO CR363 RAM Tushar Mehta Processorer, moderkort & RAM 3 27 juli 2008 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.