![]() |
|
| |||
| |||
| Hvilke fordele / ulemper ved at installere Linux som din vigtigste OS? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et parti af software er kun Windows så en ulempe kan være nogle ting, vil ikke fungere.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ringe enhed støtte (afhængigt af, hvilken type hardware du har), nødvendighed at beherske terminalen, det er bare forskelligt fra det OS du sandsynligvis vant til. Det er egentlig ikke et desktop OS.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De vigtigste fordele ved, at der kører hurtigere, som det har brug for mindre system ressourcer end vinduer. Det er også gratis.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger onw hat hardware du har.
Desværre er der stadig en masse dumme comapnies at irritere linux brugere ved bare at sige, ikke linux drivere! Ofte vil der være måder rundt om den eller i det mindste standard drivere, som vil fungere godt nok til, hvad du vil gøre. Generelt imidlertid enhver software, du kender fra Windows har en tilsvarende i Linux, og hvis det ikke er godt nok for dig, kan du bruge noget i retning af Vin! Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det faktum, det er gratis .. ![]() At være ærlig, selv om det er bedre egnet til at servere.
|
| |||
| |||
| Funny isnt IT, Computer Juice kører på Linux, ikke ville have den anden måde, modsat min pc præference. |
|
| |||
| |||
| Jep. Langt mere stabil. Langt mere pålidelig. Langt mere effektiv. Og jeg kunne blive ved. Hvilket uptimes får du for CJ server?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Behov apache meste. Kører på CentOS, Virtuzzo, Plesk. Uptime er faste, undtagen når jeg overbelaste serveren eller vi får ddos'd som ikke kan hjælpes. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm synes at være en stor misforståelse her.
Linux er faktisk på det punkt, hvor det er stridende med Mac og Windows. det er mere end klar til skrivebordet, og det rent faktisk kører mere hardware end noget andet operativsystem. førere arent fattige. alle mine systemer kører ud af kassen med den nye Ubuntu. og selvfølgelig det plejer køre Windows-program, fordi der Windows-programmer, men den har software til alting og jeg fandt softwaren til at være langt mere stabil og meget hurtigere. også du ikke har brug for at beherske terminal ved alle, bliver du nødt til at bruge terminalen mest, når noget går galt, fordi folk online sende en kommando, der løser problemet, kan dette gøres via GUI, men det ville tage meget længere tid at instruere dig gennem partier af menu's, når en simpel kommando og indtaste vil gøre det på et øjeblik. fordele? fri hurtig stabil brugervenlighed (bare fordi det isnt gerne vinduer gør det ikke svært at bruge, selvfølgelig er du nødt til at lære nye måder, men Thats ingen undskyldning for at sige sin komplicerede.) softwareinstallation er hurtigt, let og gratis oh, og gjorde jeg nævne gratis? ulemper ikke alle software kodet til Windows er porteret til linux. ikke alle hardware leverandører levere linux drivere (selv om en masse gøre nvidia, ATI, Intel, asus .... og meget mere) Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er der en Linux-distribution, der lærer Du Linux | pest79456 | Linux & Alternative OS | 2 | 23 april 2009 13:26 |
| Fordele ved en Windows Media Center Extender | dfr200764 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 20th Dec 2008 14:51 |
| Forsøger at gå til linux | bægerglas | Linux & Alternative OS | 1 | 2 februar 2008 03:31 |
| Hjælp til Linux | Aners92 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 januar 2008 03:29 |
| Brug af Dell - have kendskab til fordele og ulemper ved at bruge det | freckles211 | General Hardware Chat | 4 | 16 marts 2007 05:56 |
| Thread Tools | |
| |