mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Hvad er den bedste Linux OS (Operativsystem) er der?

Reply

Thread Tools
Old 30. marts 2007, 17:56
Ny Medlem Gruppen

Default Hvad er den bedste Linux OS (Operativsystem) er der?

Jeg kender nogen, der skaber et linux OS.I mig ikke clueless. Jeg har været bruger Linux og jeg ønsker blot, hvad andre mennesker tror. Ikke clueless på alle !!!!!
Old 30. marts 2007, 18:05
Ny Medlem Gruppen

Unanswerable question.Some er bedre til visse anvendelsesformål end andre ... og følgende er blot min opinionI gerne Ubuntu til skrivebordet PCIndustry fælles er Red Hat Enterprise Linux for serversKnoppix er godt for opstartbare CDsDSL er fantastisk til en startbar stick driveLindows der formodes at være godt, hvis du vil have det til at ligne WindowsAnd naturligvis næste års Linux vil blive bedre end dette years.Alternatively, kan du prøve et par og afgøre, hvilken en * du * gerne ... og det er bedst for dig.
Old 30. marts 2007, 18:10
Ny Medlem Gruppen

Tja, hvis du ser på et Linux OS Ubuntu er den bedste så prøv. www.ubuntu.com
Old 30. marts 2007, 18:21
Ny Medlem Gruppen

Ustabil?! HAHAHAHA sry * Gazeviskere øjne * Ive blevet benytter linux til 4 1 / 2 måneder og styrtede ned 3 ja, 3 gange 2, som er min skyld, 1 blev RAM overbelastning på en levende CD.I gerne Kubuntu til HD-distribution og SLAX og DSL for levende usb / CD distros. Åh, tak for den gode griner.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.