![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kender nogen, der skaber et linux OS.I mig ikke clueless. Jeg har været bruger Linux og jeg ønsker blot, hvad andre mennesker tror. Ikke clueless på alle !!!!! |
|
| |||
| |||
| Unanswerable question.Some er bedre til visse anvendelsesformål end andre ... og følgende er blot min opinionI gerne Ubuntu til skrivebordet PCIndustry fælles er Red Hat Enterprise Linux for serversKnoppix er godt for opstartbare CDsDSL er fantastisk til en startbar stick driveLindows der formodes at være godt, hvis du vil have det til at ligne WindowsAnd naturligvis næste års Linux vil blive bedre end dette years.Alternatively, kan du prøve et par og afgøre, hvilken en * du * gerne ... og det er bedst for dig. |
|
| |||
| |||
| Tja, hvis du ser på et Linux OS Ubuntu er den bedste så prøv. www.ubuntu.com |
|
| |||
| |||
| Ustabil?! HAHAHAHA sry * Gazeviskere øjne * Ive blevet benytter linux til 4 1 / 2 måneder og styrtede ned 3 ja, 3 gange 2, som er min skyld, 1 blev RAM overbelastning på en levende CD.I gerne Kubuntu til HD-distribution og SLAX og DSL for levende usb / CD distros. Åh, tak for den gode griner. |