![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tiedän jonkun, joka on luomassa linux OS.I en clueless. Olen käyttänyt linux ja halusin, mitä muut ihmiset ajattelevat. Ei clueless lainkaan !!!!! |
|
| |||
| |||
| Kiistämätön question.Some paremmin tiettyihin käyttötarkoituksiin kuin toiset ... ja seuraava on vain minun opinionI kuten Ubuntu varten Työpöytäkoneen PCIndustry Määrittämätön on Red Hat Enterprise Linux serversKnoppix on hyvä käynnistää CDsDSL on suuri varten bootable kiinni driveLindows on tarkoitus olla hyvä, jos haluat näyttää WindowsAnd tietysti ensi vuoden Linux on parempi kuin tämä years.Alternatively, kokeile vähän, ja päättää, mitkä yhdessä * sinulla * näistä ... ja että on paras sinulle. |
|
| |||
| |||
| No jos tarkastelemme Linux OS Ubuntu on paras joten yritä. www.ubuntu.com |
|
| |||
| |||
| Epävakaa?! HAHAHAHA sry * pyyhkeet silmissä * Ive käyttänyt linux on 4 1 / 2 kuukautta ja sen kaatui 3 kyllä, 3 kertaa 2 jotka ovat minun syytäni, 1 oli RAM ylikuormitukselta live CD.I kuten Kubuntu HD distro ja SLAX ja DSL elävien usb / CD distros. Voi, kiitos hyvästä nauraa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Pysty Boot Sabayon Linux 4 Käyttöjärjestelmä DVD | phil66 | Linux & Alternative OS | 4 | 3. Maaliskuu 2009 18:40 |
| Mikä käyttöjärjestelmä? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 12. toukokuuta 2008 14:20 |
| Best Linux-käyttöjärjestelmän ja pelejä? | fishking | Linux & Alternative OS | 3 | 4th Joulukuu 2007 02:08 |
| Käyttöjärjestelmä ja Ram | megatavu | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 8. marraskuu 2007 16:34 |
| Asentaminen Linux kuin toinen käyttöjärjestelmä | RobT | Linux & Alternative OS | 1 | 28th Oct 2007 18:54 |
| Thread Tools | |
| |