mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Wat is de beste Linux OS (Operating System) is er?

Reply

Thread Tools
Old 30 maart 2007, 17:56
Nieuw Lid Fractie

Ik ken iemand die het maken van een Linux OS.I ben niet Clueless. Ik gebruik Linux en ik wilde alleen maar wat andere mensen denken. Clueless niet op alle !!!!!
Old 30 maart 2007, 18:05
Nieuw Lid Fractie

Onwederlegbaar question.Some beter zijn voor bepaalde toepassingen dan andere ... en het volgende is gewoon mijn opinionI zoals Ubuntu voor een desktop PCIndustry gemeenschappelijk is Red Hat Enterprise Linux voor serversKnoppix is goed voor opstartbare CDsDSL is groot voor een bootable stick driveLindows wordt geacht goed te zijn als u wilt dat er te laten uitzien als WindowsAnd natuurlijk volgend jaar Linux is beter dan dit years.Alternatively, probeer dan een paar en beslissen welke een * u * alsof ... en dat is het beste voor je.
Old 30 maart 2007, 18:10
Nieuw Lid Fractie

Nou als je zoekt in een Linux OS Ubuntu is het beste zo proberen. www.ubuntu.com
Old 30 maart 2007, 18:21
Nieuw Lid Fractie

Onstabiel? Hahahaha sry * doekjes ogen * Ive gebruik Linux voor een 4 1 / 2 maanden en zijn neergestort 3 ja, 3 keer 2 van die mijn schuld, 1 was RAM overbelasting op een live CD.I zoals Kubuntu voor HD-distro en SLAX en DSL voor levende usb / cd-distributies. Oh, dank voor de goede lachen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.