mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Hva er den beste Linux OS (Operativsystem) er det?

Reply

Thread Tools
Old 30 mars 2007, 17:56
New Member Group

Default Hva er den beste Linux OS (Operativsystem) er det?

Jeg kjenner noen som oppretter en linux OS.I er ikke clueless. Jeg har brukt linux og jeg ville bare hva andre synes. Ikke clueless på alle !!!!!
Old 30 mars 2007, 18:05
New Member Group

Unanswerable question.Some er bedre for enkelte bruker enn andre ... og følgende er bare min opinionI som Ubuntu på en stasjonær PCIndustry Felles er Red Hat Enterprise Linux for serversKnoppix er bra for oppstartbar CDsDSL er flott for en oppstartbar pinne driveLindows er ment å være bra hvis du vil at den skal ligne WindowsAnd selvfølgelig neste års Linux vil være bedre enn dette years.Alternatively, prøv et par og bestemme hvilken * du * som ... og det er best for deg.
Old 30 mars 2007, 18:10
New Member Group

Vel, hvis du ser på et linux OS Ubuntu er den beste så forsøk. www.ubuntu.com
Old 30 mars 2007, 18:21
New Member Group

Ustabil? HAHAHAHA sry * wipes øynene * Ive bruker linux for en 4 1 / 2 måneder og krasjet 3 ja, 3 ganger 2 av disse er min skyld, 1 var RAM overbelastning på en direktesendt CD.I gjerne Kubuntu for HD distro og SLAX og DSL for live usb / CD distros. Å, takk for god latter.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke Boot Sabayon Linux 4 Operativsystemversjon DVD phil66 Linux og alternative OS 4 3 mars 2009 18:40
Hvilket operativsystem? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 5 12 mai 2008 14:20
Beste Linux operativsystem og spill? fishking Linux og alternative OS 3 4 desember 2007 02:08
Operativsystem og Ram megabyte CPUer, Hovedkort & RAM 8 8 nov 2007 16:34
Installere Linux som andre operativsystem RobT Linux og alternative OS 1 28 oktober 2007 18:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.