![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kjenner noen som oppretter en linux OS.I er ikke clueless. Jeg har brukt linux og jeg ville bare hva andre synes. Ikke clueless på alle !!!!! |
|
| |||
| |||
| Unanswerable question.Some er bedre for enkelte bruker enn andre ... og følgende er bare min opinionI som Ubuntu på en stasjonær PCIndustry Felles er Red Hat Enterprise Linux for serversKnoppix er bra for oppstartbar CDsDSL er flott for en oppstartbar pinne driveLindows er ment å være bra hvis du vil at den skal ligne WindowsAnd selvfølgelig neste års Linux vil være bedre enn dette years.Alternatively, prøv et par og bestemme hvilken * du * som ... og det er best for deg. |
|
| |||
| |||
| Vel, hvis du ser på et linux OS Ubuntu er den beste så forsøk. www.ubuntu.com |
|
| |||
| |||
| Ustabil? HAHAHAHA sry * wipes øynene * Ive bruker linux for en 4 1 / 2 måneder og krasjet 3 ja, 3 ganger 2 av disse er min skyld, 1 var RAM overbelastning på en direktesendt CD.I gjerne Kubuntu for HD distro og SLAX og DSL for live usb / CD distros. Å, takk for god latter. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke Boot Sabayon Linux 4 Operativsystemversjon DVD | phil66 | Linux og alternative OS | 4 | 3 mars 2009 18:40 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12 mai 2008 14:20 |
| Beste Linux operativsystem og spill? | fishking | Linux og alternative OS | 3 | 4 desember 2007 02:08 |
| Operativsystem og Ram | megabyte | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 nov 2007 16:34 |
| Installere Linux som andre operativsystem | RobT | Linux og alternative OS | 1 | 28 oktober 2007 18:54 |
| Thread Tools | |
| |