mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternativa OS

Register

Vilken är den bästa linux OS (Operativsystem) finns det?

Reply

Thread Tools
Old 30 mars 2007, 17:56
New Member Group

Jag vet någon som är att skapa en linux OS.I är inte borta. Jag har använt linux och jag ville bara vad andra människor tycker. Inte borta alls !!!!!
Old 30 mars 2007, 18:05
New Member Group

OANSVARIG question.Some är bättre för vissa användningsområden än andra ... och följande är bara min opinionI gillar Ubuntu för ett skrivbord PCIndustry gemensamma är Red Hat Enterprise Linux för serversKnoppix är bra för startbara CDsDSL är perfekt för en startbart stick driveLindows ska vara bra om du vill att det ska se ut WindowsAnd naturligtvis nästa år Linux kommer att vara bättre än detta years.Alternatively, prova ett par och avgöra vilket som * du * som ... och det är bäst för dig.
Old 30 mars 2007, 18:10
New Member Group

Tja om du tittar på ett linux OS Ubuntu är det bästa så försök. www.ubuntu.com
Old 30 mars 2007, 18:21
New Member Group

Instabilt? Hahahaha sry * torkdukar ögon * Ive har använt linux en 4 1 / 2 månader och kraschade 3 ja, 3 gånger 2 som är mitt fel, 1 var RAM överström i en levande CD.I gillar Kubuntu för HD distributioner och SLAX och DSL för levande usb / CD distros. Åh, tack för det goda skratt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.