![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag vet någon som är att skapa en linux OS.I är inte borta. Jag har använt linux och jag ville bara vad andra människor tycker. Inte borta alls !!!!! |
|
| |||
| |||
| OANSVARIG question.Some är bättre för vissa användningsområden än andra ... och följande är bara min opinionI gillar Ubuntu för ett skrivbord PCIndustry gemensamma är Red Hat Enterprise Linux för serversKnoppix är bra för startbara CDsDSL är perfekt för en startbart stick driveLindows ska vara bra om du vill att det ska se ut WindowsAnd naturligtvis nästa år Linux kommer att vara bättre än detta years.Alternatively, prova ett par och avgöra vilket som * du * som ... och det är bäst för dig. |
|
| |||
| |||
| Tja om du tittar på ett linux OS Ubuntu är det bästa så försök. www.ubuntu.com |
|
| |||
| |||
| Instabilt? Hahahaha sry * torkdukar ögon * Ive har använt linux en 4 1 / 2 månader och kraschade 3 ja, 3 gånger 2 som är mitt fel, 1 var RAM överström i en levande CD.I gillar Kubuntu för HD distributioner och SLAX och DSL för levande usb / CD distros. Åh, tack för det goda skratt. |