![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nu ved jeg ikke, at der er en hånd fuld af medieafspillere til Linux, men jeg ønsker en stand til sejler musik mere som iTunes, jeg ønsker, at den skal have en equalizer og at have en mulighed for at højreklikke eller gøre noget, så det sang i har valgt at spille ud, og så videre, jeg vil have en, der er mere af en professionel en hvis du får blev I'm going. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC ville være mit valg
|
| |||
| |||
| VLC, Banshee, Rhythmbox, og Songbird er alle fremragende. Songbird vil også browse på internettet, da det er bygget på Mozillas Gecko motor. |
|
| |||
| |||
| VLC for audio er et dumt valg IMO. Det er ikke skåret ud til at afspille musik meget godt. Ikke at hore mig, men du vil måske gerne prøve et blog-indlæg jeg skrev bare en uges tid siden om den bedste Linux musikafspillere med screenshots n 'shiz, http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Nice blog du har der, nice design, very clean. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruger xmss for music.Easy at bruge, gerne Winamp .. og for filmen mit valg er kaffeine og VLC afspiller. |
|
| |||
| |||
| For musik jeg bruge Amarok, som er meget god, og giver dig mulighed for at søge på internettet for lyrics osv. Også songbird er meget god, og har mange nyttige værktøjer. Også VLC er i stand endnu mangler mange aspekter af et program som iTunes, jeg bruge det til film ikke musikfilerne. |
|
| |||
| |||
| VLC altid det bedste for mig vil spille noget, du smider på den herunder flere formater jeg har aldrig hørt om, har aldrig været noget behov for at downloade codecs, og har forskellige muligheder for at spille fil |