mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux & Alternative OS

Register

Hvad er en god gratis lyd / musik-afspiller til Linux?

Reply

Thread Tools
Old 21. november 2008, 13:00
Ny Medlem Gruppen

Nu ved jeg ikke, at der er en hånd fuld af medieafspillere til Linux, men jeg ønsker en stand til sejler musik mere som iTunes, jeg ønsker, at den skal have en equalizer og at have en mulighed for at højreklikke eller gøre noget, så det sang i har valgt at spille ud, og så videre, jeg vil have en, der er mere af en professionel en hvis du får blev I'm going.
Old 21 November 2008, 14:50
Redaktør Gruppen

VLC ville være mit valg

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24 November 2008, 08:14
Ny Medlem Gruppen

VLC, Banshee, Rhythmbox, og Songbird er alle fremragende. Songbird vil også browse på internettet, da det er bygget på Mozillas Gecko motor.
Old 25 November 2008, 22:18
Medlem Gruppen

VLC for audio er et dumt valg IMO. Det er ikke skåret ud til at afspille musik meget godt.

Ikke at hore mig, men du vil måske gerne prøve et blog-indlæg jeg skrev bare en uges tid siden om den bedste Linux musikafspillere med screenshots n 'shiz,

http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html
Old 26 November 2008, 03:10
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af d0od View Post
VLC for audio er et dumt valg IMO. Det er ikke skåret ud til at afspille musik meget godt.

Ikke at hore mig, men du vil måske gerne prøve et blog-indlæg jeg skrev bare en uges tid siden om den bedste Linux musikafspillere med screenshots n 'shiz,

http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html

Nice blog du har der, nice design, very clean.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 januar 2009, 17:43
r3d
Ny Medlem Gruppen

Jeg bruger xmss for music.Easy at bruge, gerne Winamp .. og for filmen mit valg er kaffeine og VLC afspiller.
Old 30 januar 2009, 14:41
Medlem Gruppen

For musik jeg bruge Amarok, som er meget god, og giver dig mulighed for at søge på internettet for lyrics osv. Også songbird er meget god, og har mange nyttige værktøjer.
Også VLC er i stand endnu mangler mange aspekter af et program som iTunes, jeg bruge det til film ikke musikfilerne.
Old 1 februar 2009, 06:31
Medlem Gruppen

VLC altid det bedste for mig vil spille noget, du smider på den herunder flere formater jeg har aldrig hørt om, har aldrig været noget behov for at downloade codecs, og har forskellige muligheder for at spille fil
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.