![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nyt minulla ei ole, että on olemassa toisaalta täynnä mediasoittimet linux, mutta haluan joka pystyy plying musiikkia enemmän itunes, haluan sen olevan taajuuskorjaimen ja saada vaihtoehto oikealle napsautuksesta tai tehdä jotain, jotta kappaleen i on valittu soittaa seuraavaan ja niin edelleen, haluan joka on enemmän ammattimaista, jos saat olivat Olen menossa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC olisi minun valinta
|
| |||
| |||
| VLC, Banshee, Rhythmbox ja laululintu ovat kaikki erinomaisia. Laululintu myös selata verkossa, koska se perustuu Mozillan Gecko moottori. |
|
| |||
| |||
| VLC ääni on hölmö valinta IMO. Se ei ole leikattu soittamaan musiikkia hyvin. Ei huora itseäni, mutta voit tarkistaa blogiviestin i kirjoitti vain viikko sitten siitä, mikä on paras Linux musiikkisoitinohjelmia kanssa ruutukuvia n 'shiz, http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Nizzan blogia olet siellä, nice design, very clean. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| i käyttää xmss varten music.Easy käyttää, haluaisin Winamp .. ja elokuvan minun valinta on kaffeine ja VLC-soittimella. |
|
| |||
| |||
| Musiikin i käyttää Amarok, mikä on erittäin hyvä, ja sen avulla voit etsiä Internetistä lyriikat jne. Myös laululintu on erittäin hyvä, ja sillä on monia hyödyllisiä työkaluja. Myös VLC pystyy vielä puuttuu monilta osin hakemuksen kuten itunes, i käyttää niitä elokuvia ei musiikkitiedostoja. |
|
| |||
| |||
| VLC aina paras minulle soittaa jotain heittää sitä myös useita formaatteja En ole koskaan kuullut, ei ole koskaan ollut mitään tarvetta dowload koodekkeja, ja se on eri vaihtoehtoja toistoajan tiedosto |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka laittaa Itunes Movie ja musiikkia kuin Applen kannettavien soittimien kanssa? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 marraskuu 2009 14:21 |
| Audio Issue iTunesin kanssa? Musiikki siir hetki | sgonzalez90 | Multimedia & Codecs | 2 | 28th Mar 2009 13:48 |
| Media Player SUSE linux GNOME | sorarasoo | Linux & Alternative OS | 3 | 24. marraskuu 2008 08:11 |
| Burning musiikkitiedostoja käyttämällä WM Player 11 | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 4 | 12th Aug 2007 04:52 |
| Miten musiikki minun mp3-soittimella? | Redskittlz | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 20th Mar 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |