![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nu ik niet dat er een hand vol mediaspelers voor Linux, maar ik wil een staat varen muziek meer zoals iTunes, ik wil een equalizer en hebben een optie om rechts klikken of iets doen zodat het nummer i hebt geselecteerd zal spelen volgende, en zo verder, ik wil een die meer is van een professioneel een als je zijn Ik ga. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC zou mijn keuze
|
| |||
| |||
| vlc, Banshee, Rhythmbox en Songbird zijn allemaal uitstekend. Songbird ook surfen, want het is gebaseerd op Mozilla's Gecko-engine. |
|
| |||
| |||
| VLC voor audio is een domme keuze IMO. Het is niet uitgesneden om muziek af te spelen heel goed. Niet te hoer mezelf uit, maar wilt u misschien controleren of een blogbericht schreef ik net een week of zo geleden over de beste Linux-muziekspelers met screenshots n 'shiz, http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Nice blog hebt u daar, leuk design, erg schoon. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ik gebruik xmss voor music.Easy te gebruiken, willen winamp .. en voor de film van mijn keuze is kaffeine en vlc player. |
|
| |||
| |||
| Voor muziek gebruik ik Amarok, die is erg goed en kunt u zoeken op het internet voor songteksten enz. Ook Songbird is heel goed, en heeft veel nuttige hulpmiddelen. VLC ook in staat is nog niet over de vele aspecten van een applicatie zoals iTunes, Ik gebruik het voor films niet muziekbestanden. |
|
| |||
| |||
| vlc altijd het beste voor me zal spelen alles wat je gooit op het waaronder verscheidene formaten Ik heb nog nooit van gehoord, nooit is nodig codecs te downloaden, en heeft verschillende opties voor het afspelen van bestand |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Put Itunes Movie en Music op niet-Apple Portable Player? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Audio Probleem met iTunes? Muziek slaat een ogenblik | sgonzalez90 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 mrt 2009 13:48 |
| Mediaspeler voor SUSE Linux met GNOME | sorarasoo | Linux & Alternative OS | 3 | 24 nov 2008 08:11 |
| Burning muziekbestanden met behulp van WM Player 11 | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 4 | 12 aug 2007 04:52 |
| Hoe zet ik muziek in mijn mp3-speler? | Redskittlz | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 20 mrt 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |