mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Linux og alternative OS

Register

Hva er en god free audio / musikkavspiller for Linux?

Reply

Thread Tools
Old 21 november 2008, 13:00
New Member Group

Nå er jeg ikke at det er en hånd full av mediespillere for linux, men jeg vil ha en stand til plying musikk mer som iTunes, jeg vil ha en equalizer og å ha en mulighet til å høyreklikke eller gjøre noe, slik at sangen i har valgt vil spille neste og så videre, jeg ønsker en som er mer en profesjonell en Får du var jeg.
Old 21. Nov 2008, 14:50
Moderator Group

VLC ville være mitt valg

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 24th Nov 2008, 08:14
New Member Group

VLC, Banshee, Rhythmbox og Songbird er utmerket. Songbird kan også surfe på nettet, slik den er bygget på Mozillas Gecko-motor.
Old 25th Nov 2008, 22:18
Medlem Group

VLC for lyd er et dumt valg IMO. Det er ikke kutte ut for å spille musikk meget godt.

Ikke å hore meg ut, men kan det være lurt å sjekke ut et blogginnlegg jeg skrev bare en uke eller så siden om de beste Linux musikkspillere med skjermbilder n 'shiz,

http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html
Old 26th Nov 2008, 03:10
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by d0od View Post
VLC for lyd er et dumt valg IMO. Det er ikke kutte ut for å spille musikk meget godt.

Ikke å hore meg ut, men kan det være lurt å sjekke ut et blogginnlegg jeg skrev bare en uke eller så siden om de beste Linux musikkspillere med skjermbilder n 'shiz,

http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html

Nice blogg du har der, fin design, very clean.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8nde Jan 2009, 17:43
r3d
New Member Group

Jeg bruker xmss for music.Easy å bruke, gjerne Winamp .. og for filmen mitt valg er kaffeine og VLC spilleren.
Old 30nde Jan 2009, 14:41
Medlem Group

For musikk i bruk Amarok, som er meget gode og lar deg søke på Internett etter sangtekster etc. Også songbird er veldig bra, og har mange nyttige verktøy.
Også VLC kan ennå mangler mange aspekter av et program som iTunes, kan jeg bruke det for filmer ikke musikkfiler.
Old 1ste Feb 2009, 06:31
Medlem Group

VLC alltid det beste for meg vil spille hva du kaster på den, inkludert flere formater har jeg aldri hørt om, aldri har vært noe behov for å dowload kodeker, og har forskjellige alternativer for avspilling fil
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.