![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nå er jeg ikke at det er en hånd full av mediespillere for linux, men jeg vil ha en stand til plying musikk mer som iTunes, jeg vil ha en equalizer og å ha en mulighet til å høyreklikke eller gjøre noe, slik at sangen i har valgt vil spille neste og så videre, jeg ønsker en som er mer en profesjonell en Får du var jeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC ville være mitt valg
|
| |||
| |||
| VLC, Banshee, Rhythmbox og Songbird er utmerket. Songbird kan også surfe på nettet, slik den er bygget på Mozillas Gecko-motor. |
|
| |||
| |||
| VLC for lyd er et dumt valg IMO. Det er ikke kutte ut for å spille musikk meget godt. Ikke å hore meg ut, men kan det være lurt å sjekke ut et blogginnlegg jeg skrev bare en uke eller så siden om de beste Linux musikkspillere med skjermbilder n 'shiz, http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Nice blogg du har der, fin design, very clean. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg bruker xmss for music.Easy å bruke, gjerne Winamp .. og for filmen mitt valg er kaffeine og VLC spilleren. |
|
| |||
| |||
| For musikk i bruk Amarok, som er meget gode og lar deg søke på Internett etter sangtekster etc. Også songbird er veldig bra, og har mange nyttige verktøy. Også VLC kan ennå mangler mange aspekter av et program som iTunes, kan jeg bruke det for filmer ikke musikkfiler. |
|
| |||
| |||
| VLC alltid det beste for meg vil spille hva du kaster på den, inkludert flere formater har jeg aldri hørt om, aldri har vært noe behov for å dowload kodeker, og har forskjellige alternativer for avspilling fil |