![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nu har jag inte att det finns en hand full av mediaspelare för Linux, men jag vill ha en möjlighet till trafik musik mer som iTunes, som jag vill ha en equalizer och har en option att högerklicka eller göra något så att låten i har valt att spela nästa och så vidare, jag vill ha en som är mer av en professionell ett om du var jag ska. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| VLC skulle vara mitt val
|
| |||
| |||
| vlc, Banshee, Rhythmbox och SÅNGFÅGEL är utmärkt. SÅNGFÅGEL kommer också att surfa på webben, eftersom det bygger på Mozillas Gecko-motor. |
|
| |||
| |||
| VLC för ljud är ett dumt val IMO. Det är inte brytas för att spela musik så bra. Inte för att hora ut mig själv men du kanske vill kolla in en bloggpost jag skrev bara en vecka sedan om den bästa Linux musikspelare med skärmbilder n 'shiz, http://d0od.blogspot.com/2008/11/lin...u-install.html |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Nice blogg du har där, nice design, very clean. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jag använder xmss för music.Easy att använda, vilja Winamp .. och filmen mitt val är kaffeine och VLC spelaren. |
|
| |||
| |||
| För musik jag använda amarok, vilket är mycket bra och gör att du kan söka på internet för texter etc. Även SÅNGFÅGEL är mycket bra och har många användbara verktyg. Även VLC kan ännu saknar många aspekter av en ansökan gillar itunes, jag använder det för filmer som inte musikfiler. |
|
| |||
| |||
| vlc alltid det bästa för mig att spela något du slänger på den inklusive flera format Jag har aldrig hört talas om, aldrig har någon anledning att dowload codec och har olika alternativ för att spela filen |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man lägger iTunes Film och musik till icke-Apple bärbara spelare? | panpangege | Multimedia & Codecs | 1 | 2 november 2009 14:21 |
| Audio Problem med iTunes? Musik hoppar för ett ögonblick | sgonzalez90 | Multimedia & Codecs | 2 | 28 mars 2009 13:48 |
| Mediespelare för SUSE Linux med GNOME | sorarasoo | Linux & Alternativa OS | 3 | 24 november 2008 08:11 |
| Bränna musik filer med WM Player 11 | dfr200764 | Multimedia & Codecs | 4 | 12 august 2007 04:52 |
| Hur lägger jag till musik i min mp3-spelare? | Redskittlz | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 20 mars 2007 18:18 |
| Thread Tools | |
| |