![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Zij moeten werken op Linux en ik liever zien dat het werkt op het net. Ik weet touch typering goed. Ik wil alleen mijn snelheid. |
|
| |||
| |||
| waarom iets installeren wanneer u kunt naar www.nimblefingers.com |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen een web-based oplossing, zoals deze: http://www.powertyping.com/ Het heeft te typen tests en typering praktijk. Aangezien het op het web, werkt in Windows / Linux / Mac. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| in Ubuntu.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Radeon Ventilatorsnelheid als 0RPM in Monitor Software | BANDIT | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 22 mei 2009 09:50 |
| Is er een software die Scan ALLE mijn hardware en Auto zoeken + update Drivers? | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 3 | 5 mei 2009 20:36 |
| Hoe verwijder ik typering geschiedenis? | pest79456 | Algemene programmatuurnoot Chat | 9 | De 4 maart 2009 21:46 |
| Rijsnelheid van oude software | davydoug | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 4 januari 2008 03:16 |
| Typen uw berichten | linasita | Gemeenschap Nieuws & Chat | 53 | 27 nov 2007 23:00 |
| Thread Tools | |
| |