![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... hjælpe !!!!? Jeg har købt en Toshiba L305-S5865 notesbog fra Walmart for nogle måneder siden, og det fulgte med Windows Vista Home Premium, når jeg har installeret ubuntu det virker perfekt til et par genstarter og derefter fryser til grub med ordet grub på skærmen, så det fylder skærmen med grub loading fase 1.5, hvad gjorde jeg forkert, jeg kontrolleret cd og download alt er ok, er det incompatiable med ubuntu? Her er mit system specs: Specifikationer Yderligere Specifikationer Processor Brand: Intel Processor Type: Pentium Dual Core Harddisk Størrelse: 160GB System RAM: 2048 MB Vise Skærmtype: 15.4 "TFT Widescreen Display: Ja Max Opløsning: 1280 x 800 (WXGA) Processor Multi-Core Technology: Dual-Core Processor: Intel Pentium Dual Core T2390 / 1.86 GHz Chipset Type: Mobile Intel GL960 Express Data Bus Speed: 533 MHz Cachehukommelse Type: L2 cache Installeret Størrelse: 1 MB Opbevaring Harddisk: 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm RAM Installeret Størrelse: 2 GB / 2 GB (maks.) Teknologi: DDR2 SDRAM - 667 MHz Konfiguration Features: 2 x 1 GB Optical Storage Type: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM Networking Data Link Protocol: IEEE 802.11b, IEEE 802.11g Wireless LAN Supported: Ja Video Graphics Processor / Vendor: Intel GMA X3100 Dynamic Video Memory Technology 4.0 Audio Audio Indgang: Mikrofon Operating System / Software OS Forudsat: Microsoft Windows Vista Home Premium Batteri Teknologi: Lithium-ion Installeret Antal: 1 Notebook Camera Kamera Type: Integreret Produkt Dimensioner Bredde: 14,2 i Højde: 1,5 i Dybde: 10,5 i Vægt: 5,7 lbs Miscellaneous Features: Security lock slot (kabel lås sælges separat), administrator password, system password, fjernbetjening boot kontrol, Wake On LAN Kraft Voltage Required: AC 120/230 V (50/60 Hz) Producentens garanti Service & Support: 1 års garanti More Information Model Nr.: L305-S5865 Shipping Vægt (i pounds): 8,8 Produkt i inches (L x B x H): 16,7 x 5,0 x 14,0 Samles i oprindelseslandet: USA og / eller importeres Oprindelsen af Components: USA og / eller importeres Wal-Mart nr.: 000527789 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bliver sandsynligvis nødt til at gøre en Ubuntu geninstallere.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyder som grub er korrupt, re-installere grub bruge denne link
| |||
| |||
| ja, en defekt installere kan forårsage korrupte filer derfor frysning. Geninstallere kunne standse problemet, en frisk installation normalt ikke arbejde, men sørg for at skrive tilbage, hvis alt andet mislykkes. |
|
| |||
| |||
| Lidt af en død, jeg tror nu mate;)
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |