![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... auttaa !!!!? Olen ostanut Toshiba L305-S5865 muistikirjan Walmart joitakin kuukausia sitten, ja se tuli Windows Vista Home Premium, kun i asentaa ubuntu se toimii erinomaisesti pari käynnistyy uudelleen ja sitten se jäätyy ja grub on sana grub ruudulle, sitten se täyttää näytön grub lastaus vaiheessa 1.5, mitä teen väärin, olen tarkistanut cd ja ladata kaikki on ok, se incompatiable kanssa ubuntu? Tässä on minun järjestelmän tiedot: Tekniset tiedot Lisävaatimukset Prosessori Brand: Intel Processor type: Pentium Dual Core Hard Drive Koko: 160 Gt System RAM: 2048 MB Näyttö Display Type: 15.4 "TFT Widescreen Display: Kyllä Max resoluutio: 1280 x 800 (WXGA) Prosessori Multi-Core Technology: Dual-Core Prosessori: Intel Pentium Dual Core T2390 / 1.86 GHz Chipset Tyyppi: Mobile Intel GL960 Express Data Bus Speed: 533 MHz Välimuisti Tyyppi: L2 välimuisti Installed Koko: 1 MB Varastointi Kovalevy: 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm RAM Installed Size: 2 Gt / 2 Gt (max) Technology: DDR2 SDRAM - 667 MHz Kokoonpano Ominaisuudet: 2 x 1 GB Optical Storage Tyyppi: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM Networking Data Link Protocol: IEEE 802.11b, IEEE 802.11g Wireless LAN Supported: Kyllä Video Graphics Processor / Vendor: Intel GMA X3100 Dynamic Video Memory Technology 4.0 Audio Audiotulo: Mikrofoni Operating System / Software OS Edellyttäen: Microsoft Windows Vista Home Premium Akku Teknologia: Litium-ioni Installed Kpl: 1 Notebook Kamera Kamera Tyyppi: Integroitu Tuote Mitat Leveys: 14,2 vuonna Korkeus: 1.5 Syvyys: 10,5 vuonna Paino: 5,7 kg Miscellaneous Ominaisuudet: Security lock slot (kaapeli lukita myydään erikseen), järjestelmänvalvojan salasana, järjestelmän salasana, kauko käynnistyksen valvonta, Wake On LAN Voima Voltage Required: AC 120/230 V (50/60 Hz) Valmistajan takuu Service & Support: 1 vuoden takuu Lisätietoja Malli nro: L305-S5865 Toimitusehdot Paino (puntina): 8,8 Tuotteen Tuumaa (L x L x K): 16,7 x 5,0 x 14,0 Koonnut Alkuperämaa: USA ja / tai Tuodut Alkuperä Components: USA ja / tai Tuodut Wal-Mart nro: 000527789 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Luultavasti on tehtävä Ubuntu uudelleenasentamisen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa grub on korruptoitunut, uudelleen asentaa grub käyttämällä tätä linkki
| |||
| |||
| kyllä, virheellinen asentaminen saattaa aiheuttaa korruptoituneet tiedostot siis jäädyttämisestä. Uudelleenasentamistoiminnot voitaisiin estää ongelman uuden asentaminen ei yleensä työstä, mutta varmista, että postitse takaisin, jos kaikki muu epäonnistuu. |
|
| |||
| |||
| Vähän kuollut minun mielestäni nyt perämies;)
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HP Laptop Screen tapana päälle Hard Drive tapana Aloitetaan: Syttyy ovat kuitenkin ....... | gra | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 5th Aug 2009 18:28 |
| Minulla on Turtle Beach Riveria, jossa on SPDIF-lähtö, mutta tapana Toiminta Ubuntu. | lzcracker | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 22. Huhtikuu 2009 19:54 |
| Problem with Muistikirjan pls kukaan auttaa | HelenHorbik | General Software Chat | 2 | 19th Mar 2008 08:05 |
| Linux / Ubuntu ja Mint, tapana käynnistysviestien | ashaiba | Linux & Alternative OS | 12 | 1. Maaliskuu 2008 03:59 |
| Notebook-prosessorit | Tomas MCA | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 9. Sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |