![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... helpen !!!!? Ik heb gekocht een Toshiba L305-S5865 notebook uit walmart enkele maanden geleden, en kwam het met Windows Vista Home Premium, toen ik installeer ubuntu het werkt prima voor een paar opnieuw opgestart en vervolgens bevriest tot grub met het woord grub op het scherm, dan vult het scherm met grub laden fase 1.5, wat heb ik verkeerd, ik heb de cd en de download is alles ok, is het incompatiable met Ubuntu? Hier zijn mijn systeem specs: Specificaties Overige specificaties Merk processor: Intel Processor Type: Pentium Dual Core Grootte harde schijf: 160 GB Systeem RAM: 2048 MB Tonen Display-type: 15.4 "TFT Breedbeeld: Ja Maximum resolutie: 1280 x 800 (WXGA) Processor Multi-Core Technologie: Dual-Core Processor: Intel Pentium Dual Core T2390 / 1.86 GHz Chipset Type: Mobile Intel GL960 Express Data Bus Speed: 533 MHz Cachegeheugen Type: L2-cache Grootte geïnstalleerd: 1 MB Opslag Harde schijf: 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm RAM Grootte geïnstalleerd: 2 GB / 2 GB (max.) Technologie: DDR2 SDRAM - 667 MHz Configuratie Kenmerken: 2 x 1 GB Optische Opslag Type: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM Netwerken Data Link Protocol: IEEE 802.11b, IEEE 802.11g Draadloze LAN ondersteund: Ja Video Grafische processor / leverancier: Intel GMA X3100 Dynamic Video Memory Technology 4.0 Audio Audio Input: Microfoon Besturingssysteem / Software Aangeboden OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Batterij Technologie: Lithium-ion Installed Qty: 1 Notebook Camera Camera Type: Geïntegreerd Product Afmetingen Breedte: 14.2 in Hoogte: 1,5 in Diepte: 10.5 in Gewicht: 5,7 kg Diversen Features: Security lock slot (lock-kabel afzonderlijk verkrijgbaar), beheerder wachtwoord systeem wachtwoord, remote boot controle, Wake On LAN Macht Vereist voltage: 120/230 V wisselstroom (50/60 Hz) Fabrieksgarantie Service & Support: 1 jaar garantie Meer informatie Model nr: L305-S5865 Gewicht (in ponden): 8,8 Product in inches (L x B x H): 16,7 x 5,0 x 14,0 Geassembleerd in het land van herkomst: Verenigde Staten en / of ingevoerd Oorsprong van de Componenten: Verenigde Staten en / of ingevoerd Wal-Mart nr: 000527789 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U zult waarschijnlijk moeten doen een Ubuntu opnieuw te installeren.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klinkt als grub corrupt is, opnieuw installeren grub met deze koppelen
| |||
| |||
| Ja, een gebrekkige installatie van de oorzaak kan zijn corrupte bestanden dus vriespunt. Reinstalling kon stoppen met het probleem, een nieuwe installatie meestal wel werken, maar zeker om te posten terug als al het andere faalt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beetje een dode die ik denk nu mate;)
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| HP Laptop Screen Wont Zet Hard Drive Wont Initiate: Licht op Maar ....... | GRA | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | De 5 augustus 2009 18:28 |
| I Have a Turtle Beach Riveria, die een SPDIF uitgang, maar It Wont Work in Ubuntu. | lzcracker | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 5 | 22 apr 2009 19:54 |
| Probleem met mijn notebook pls iemand helpen | HelenHorbik | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 19 mrt 2008 08:05 |
| Linux / Ubuntu en Munt, wont Opstarten | ashaiba | Linux & Alternative OS | 12 | De 1 maart 2008 03:59 |
| Notebook-processors | Tomas MCA | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 9e sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |