![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... hjelpe !!!!? Jeg har kjøpt en toshiba L305-S5865 bærbare fra walmart noen måneder siden, og det kom med Windows Vista Home Premium, når jeg installerer ubuntu det fungerer bra for et par nytt og det fryser til å grave med ordet grub på skjermen, så den fyller skjermen med grub loading stadium 1.5, hva gjorde jeg galt, jeg sjekket cd og laste ned alt er ok, er det incompatiable med ubuntu? Her er mitt system spesifikasjoner: Spesifikasjoner Ytterligere spesifikasjoner Prosessor Brand: Intel Prosessortype: Pentium Dual Core Harddisk Størrelse: 160 GB System RAM: 2048 MB Vise Display Type: 15.4 "TFT Widescreenskjermen: Ja Maks oppløsning: 1280 x 800 (WXGA) Prosessor Multi-Core-teknologi: Dual-Core Prosessor: Intel Pentium Dual Core T2390 / 1.86 GHz Chipset Type: Mobile Intel GL960 Express Data Bus Speed: 533 MHz Cache Memory Type: L2 cache Installert Størrelse: 1 MB Lager Harddisk: 160 GB - Serial ATA-150 - 5400 rpm RAM Installert Størrelse: 2 GB / 2 GB (maks.) Teknologi: DDR2 SDRAM - 667 MHz Konfigurering Funksjoner: 2 x 1 GB Optical Storage Type: DVD ± RW (± R DL) / DVD-RAM Nettverk Data Link Protocol: IEEE 802.11b, IEEE 802.11g Wireless LAN Supported: Ja Video Grafikk prosessor / leverandør: Intel GMA X3100 Dynamic Video Memory Technology 4.0 Audio Lydinngang: Mikrofon Operativsystem / Programvare OS Forutsatt: Microsoft Windows Vista Home Premium Batteri Technology: Lithium ion Installert antall: 1 Notebook Camera Camera Type: Integrert Produkt Dimensjoner Bredde: 14.2 i Høyde: 1.5 i Dybde: 10,5 i Vekt: 5.7 kg Diverse Funksjoner: Security lock slot (kabel lås selges separat), administratorpassord, systempassord, ekstern oppstart kontroll, våkne på LAN Makt Voltage Required: AC 120/230 V (50/60 Hz) Produsentens garanti Service & Support: 1 års garanti Mer informasjon Modell nr.: L305-S5865 Vekt (i pounds): 8.8 Produktet i inches (L x B x H): 16,7 x 5,0 x 14,0 Monteres i Land Origin: USA og / eller importert Origin of Komponenter: USA og / eller importert Wal-Mart nr.: 000527789 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du vil sannsynligvis gjøre en Ubuntu installere.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| høres grub er skadet, re-installere grub ved hjelp av denne forbindelse
| |||
| |||
| ja, en feil installere kan føre korrupte filer derfor frysepunktet. Reinstallere kunne stoppe problemet, en frisk installere vanligvis gjør, men sørg for å legge tilbake hvis alt annet mislykkes. |
|
| |||
| |||
| Bit av en død en Jeg tror nå kompis;)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| HP Laptop Screen wont Slå på harddisk wont Start: lysene er på, men ....... | GRA | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 5 august 2009 18:28 |
| Jeg har et Turtle Beach Riveria, som har en SPDIF-utgang, men det wont Arbeid i Ubuntu. | lzcracker | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 22 april 2009 19:54 |
| Problem med min bærbare pls noen hjelpe | HelenHorbik | General Software Chat | 2 | 19 mars 2008 08:05 |
| Linux / Ubuntu og Mint, wont Startup | ashaiba | Linux og alternative OS | 12 | 1 mars 2008 03:59 |
| Notatbok prosessorer | Tomas MCA | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 9nde sep 2007 03:34 |
| Thread Tools | |
| |