![]() |
|
| |||
| |||
| ok så jeg en Windows XP-baseret person og kender en faiir bit om jeg gerne sige: P og jeg har nu ubuntu 7.04 og jeg har virkelig brug for hjælp til, hvordan man kan bruge det kan nogen tage min kastede det grundlæggende som at downloade, fordi Jeg har brug someeee hjælpe tak Wolf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntuforums er, hvor jeg får det meste af min hjælp, hvad med tutorials og alt til rådighed
| |||
| |||
| Prøv at søge på Google efter Ubunutu.This vil hjælpe dig. |
|
| |||
| |||
| når jeg installere kastede terminalen jeg altid får en fejl Hvordan retter jeg Wolf |
|
| |||
| |||
| hvad du forsøger at installere? Prøv at søge efter hvad du vil installere fra Tilføj / Slet Program ... Søg efter ledige software.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvordan jeg nå # 1 i Google Love Gadgets! Kontroller Latest Gadgets Free Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| isint der: ( Wolf |
|
| |||
| |||
| I'm just forsøger at blot bruge KDM tema manager gerne noget stort, og hvis I cant installere derfra Hvad er formålet med at have det Wolf |
|
| |||
| |||
| Citat:
som jeg sagde, ubuntuforums har masser af, hvor-tos, hvis du søger. |
|
| |||
| |||
| Ubuntu Løjper Gnome. Så hvis du er ved at installere KDE temaer, du har brug for at skifte til KDE window manager. Men første ting først. 1. Har du installere Ubuntu 7.04 eller er du kører live cd? 2. Installation sker gennem Synaptic under system - administration 3. Hvis du virkelig ønsker KDE, download Kbuntu eller Mepis |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Skift til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Hjælp! instaling Windows over Linux! | benst290 | Windows-operativsystemer | 4 | 29th Dec 2008 06:33 |
| Linux til Windows | CodeFreakC | Linux & Alternative OS | 7 | 12 november 2008 15:49 |
| Sådan gendannes filer fra Windows ved hjælp af en linux live cd | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Linux eller Windows eller begge dele! | Cew27 | Linux & Alternative OS | 3 | 1 februar 2008 19:13 |
| Thread Tools | |
| |