![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok so I'm Windows XP perustuu henkilön ja tiedät faiir bittinen noin I'd sanoa: P ja nyt on ubuntu 7.04 ja olen todella tarvitsevat apua, miten käyttää sitä kukaan voi ottaa minun heitti perusasiat kuten lataamista koska i-kirjain kaivata someeee auttaa kiitos Wolf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntuforums on, jos saan useimmat apuani, mitä kanssa tutorials ja kaikki saatavilla
| |||
| |||
| Yritä etsiä Google Ubunutu.This auttaa sinua. |
|
| |||
| |||
| kun asennan heitti terminaalin i aina virhe Miten voin korjata Wolf |
|
| |||
| |||
| mitä yritit asentaa? Kokeile hakua, mitä haluat asentaa Lisää / Poista ohjelma ... Etsi ohjelmisto.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Miten päästä # 1 Google Love gadgetit! Tarkista Latest Gadgets Free Website SEO tarkistus |
|
| |||
| |||
| isint siellä: ( Wolf |
|
| |||
| |||
| Olen vain yrittää yksinkertaisesti käyttää kdm teema johtaja kuten ei mitään suurta ja jos i cant asentaa sitten whats kannalta ottaa se Wolf |
|
| |||
| |||
| Quote:
kuten sanoin, ubuntuforums on paljon kuinka-tos, jos haku. |
|
| |||
| |||
| Ubuntu Runs Gnome. Joten jos olet asentamassa KDE teemoja, sinun pitää vaihtaa KDE ikkuna johtaja. Mutta ensin asiat ensin. 1. Teitkö asentaa Ubuntu 7.04 vai käynnissä live cd? 2. Asentaminen tapahtuu Synaptic mukaan järjestelmä - hallinto 3. Jos todella haluamme KDE, lataa Kbuntu tai Mepis |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook | haysey9 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 17th Feb 2009 16:39 |
| Apu! instaling Windows yli Linux! | benst290 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 29. Joulukuu 2008 06:33 |
| Linux Windows | CodeFreakC | Linux & Alternative OS | 7 | 12. marraskuu 2008 15:49 |
| Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd | Cew27 | Linux & Alternative OS | 7 | 4. Huhtikuu 2008 03:38 |
| Linux tai Windows-tai molempia! | Cew27 | Linux & Alternative OS | 3 | 1. Feb 2008 19:13 |
| Thread Tools | |
| |