![]() |
|
| |||
| |||
| ok, dus ik ben een windows xp gebaseerd persoon en weet faiir een beetje over zou ik zeggen: P en nu heb ik Ubuntu 7.04, en ik echt wat hulp nodig over hoe deze te gebruiken kan iemand mijn gooide de basics zoals het downloaden omdat i need someeee helpen bedankt Wolf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntuforums is waar ik de meeste van mijn hulp, wat met tutorials en alles beschikbaar
| |||
| |||
| Probeer te zoeken op Google naar Ubunutu.This zullen u helpen. |
|
| |||
| |||
| Als ik gooide de terminal Ik krijg altijd een foutmelding Hoe kan ik vaststellen Wolf |
|
| |||
| |||
| wat u probeert te installeren? Probeer te zoeken wat je wilt installeren van Toevoegen / Verwijderen Programma ... zoeken naar beschikbare software.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hoe bereik ik # 1 in Google Love Gadgets! Check de nieuwste gadgets Gratis Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| isint er: ( Wolf |
|
| |||
| |||
| Ik probeer gewoon gebruik kdm thema manager willen niets groot en als i cant installeer vervolgens whats the point van het Wolf |
|
| |||
| |||
| Citaat:
zoals ik al zei, ubuntuforums heeft veel how-tos als je zoekopdracht. |
|
| |||
| |||
| Ubuntu Runs Gnome. Dus als u de installatie van KDE-thema's, die u nodig heeft om over te schakelen naar de KDE window manager. Maar eerst dingen eerst. 1. Heeft u het installeren van Ubuntu 7.04 of gebruikt u de live-cd? 2. Het installeren gebeurt via Synaptic onder systeem - administratie 3. Als je echt wilt dat KDE, download Kbuntu of Mepis |