![]() |
|
| |||
| |||
| ok så jeg er en Windows XP-basert person og kjenner en faiir litt om jeg vil si: P og jeg har nå Ubuntu 7.04, og jeg trenger litt hjelp om hvordan du skal bruke den kan noen ta meg kastet det grunnleggende for eksempel laster ned fordi Jeg trenger someeee hjelp takk Wolf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntuforums er der jeg får det meste av min hjelp, hva med opplæring og alt tilgjengelig
| |||
| |||
| Prøv å søke på Google etter Ubunutu.This vil hjelpe deg. |
|
| |||
| |||
| når jeg installerer kastet terminalen jeg alltid får en feilmelding Hvordan kan jeg fikse Wolf |
|
| |||
| |||
| hva du prøvde å installere? Prøv å søke det du ønsker å installere fra Legg til / Slett Program ... søke etter tilgjengelige programvaren.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvor jeg nå nr. 1 i Google Love Gadgets! Sjekk Latest Gadgets Free Website SEO gjennomgang |
|
| |||
| |||
| isint det: ( Wolf |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver bare å ganske enkelt bruke kdm tema manager som noe stort og hvis jeg skrånende installere så hva poenget med å ha det Wolf |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Som jeg sa, ubuntuforums har massevis av hvor-tos hvis du søker. |
|
| |||
| |||
| Ubuntu Kjører Gnome. Så hvis du installerer KDE temaer, må du bytte til KDE window manager. Men først begynne. 1. Visste du installerer Ubuntu 7.04, eller er du kjører live cd? 2. Installere gjennom Synaptic under System - Administrasjon 3. Hvis du virkelig vil KDE, laste ned Kbuntu eller Mepis |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skifte til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Hjelp! instaling Windows via Linux! | benst290 | Windows-operativsystemer | 4 | 29 desember 2008 06:33 |
| Linux For Windows | CodeFreakC | Linux og alternative OS | 7 | 12 nov 2008 15:49 |
| Slik gjenoppretter filer fra Windows bruker en linux live cd | Cew27 | Linux og alternative OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Linux eller Windows eller begge deler! | Cew27 | Linux og alternative OS | 3 | 1 februar 2008 19:13 |
| Thread Tools | |
| |