![]() |
|
| |||
| |||
| ok så jag är en Windows XP-baserade person och vet en faiir aning om jag skulle säga: P och jag har nu Ubuntu 7.04 och jag behöver verkligen lite hjälp om hur du använder den kan vem som helst ta min kastade grunderna såsom nedladdning eftersom Jag behöver someeee hjälp tack Wolf |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ubuntuforums är där jag mest av min hjälp, vad med tutorials och allt tillgängligt
| |||
| |||
| Prova att söka på Google efter Ubunutu.This kommer hjälpa dig. |
|
| |||
| |||
| när jag installera kastade terminalen jag alltid får ett felmeddelande Hur kan jag åtgärda Wolf |
|
| |||
| |||
| vad du försöker att installera? Prova att söka på vad du vill installera från Lägg till / Ta bort program ... söka efter tillgängliga programvaran.
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blogg - Hur jag når # 1 i Google Love Gadgets! Kontrollera Senaste Gadgets Gratis hemsida SEO granskning |
|
| |||
| |||
| isint det: ( Wolf |
|
| |||
| |||
| Jag försöker bara att helt enkelt använda kdm temaväljare gillar inte stora, och om jag skränande installera sedan vad poängen med att ha det Wolf |
|
| |||
| |||
| Citat:
som jag sa, ubuntuforums har massor av hur-tos om du söker. |
|
| |||
| |||
| Ubuntu Runs Gnome. Så om du installerar KDE teman måste du byta till KDE fönsterhanterare. Men första sakerna först. 1. Har du installerat Ubuntu 7.04 eller är du köra live cd? 2. Installation sker genom Synaptic under System - Administration 3. Om du verkligen vill ha KDE, hämta Kbuntu eller Mepis |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Byta till Windows XP från Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystem | 6 | 17 februari 2009 16:39 |
| Hjälp! instaling Windows under Linux! | benst290 | Windows-operativsystem | 4 | 29 december 2008 06:33 |
| Linux för Windows | CodeFreakC | Linux & Alternativa OS | 7 | 12 november 2008 15:49 |
| Hur man återskapar filer från Windows med en Linux Live CD | Cew27 | Linux & Alternativa OS | 7 | 4 april 2008 03:38 |
| Linux eller Windows eller både och! | Cew27 | Linux & Alternativa OS | 3 | 1 februari 2008 19:13 |
| Thread Tools | |
| |