![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kunne købe en computer oversøiske (Nordafrika), og jeg havde tænkt på at bruge noget andet end de rædsler af Microsoft. Jeg har hørt om Linux og Apple. hvad ville du fyre anbefale?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
definatlly ikke æble! der var en skole, som bestilles tons mac laptops og gerne 400 noget behov for at blive sendt i for repar efter ca 6 uger!
|
|||
|
|||
|
HVAD?
Mac OSX er usaually meget relieable og ofte har jeg fundet flere Mac'er, der er flere år gamle stadig kører virkelig pålideligt Men på grund af æble selskab og deres kærlighed til ophavsret, de har gjort det Ekstrem tricky at sætte Mac OSX på noget ud over deres eget system, og de kan lide at sagsøge alle, der forsøger andre kloge, men jeg er sikker på, at deres er en måde! Jeg vil foreslå linux der er flere valgmuligheder åbne SUSE har nogle meget flotte grafiske funktioner, hvis ur pc kan klare det, very nice måder at swicth skærme og arbejdsrum etc hvis ikke ubuntu er en meget solid release, der altid virker godt :) |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg hader Microsoft. men jo mere jeg gøre mere forskning, mere linux ser virkelig virkelig god. thanx for rådgivning.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Yea, hvis ikke Microsoft og derefter gå til Linux, Mac-computere er bare latterligt, at man er nødt til at købe en bestemt maskine til at køre OS, og som du har brug for at gøre det, prisen for dem er vejen til høj.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
brug for hjælp med linux, læse min klæbrige i denne sektion. eller tilføje mig på msn
|
|||
|
|||
|
whos sys specs
|
|
|
|||
|
|||
|
OP
behovet for at sikre, at hans chauffører er i de seneste kerne |
|
|
|||
|
|||
|
Windows er et godt styresystem samt alle OS's, men det afhænger af, hvad du gør med den.
Jeg foreslår, hvis du flytter til linux gå i ubuntu da dette er en simpel linux distribution og er let at installere og giver dig mulighed for at vænne sig til operativsystemet Linux type. Men du kan dual boot, det er altid en god mulighed, så kan du langsomt bevæge sig i et operativsystem, som du vil, som Windows XP og Ubuntu. Held og lykke ... |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
![]() Tjek datoen først. Hvis det er mere end en måned gammel det bedst venstre.