![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Voisin ostavansa tietokoneen merentakaisissa (Pohjois-Afrikka) ja ajattelin käyttää jotain muuta kuin kauhut microsoft. Olen kuullut linux ja omena. mitä te suositella? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| definatlly ei omena! oli koulussa, että määräsi tonnia mac läppäreissä ja samankaltainen 400 jotain tarvitaan lähetetään varten repar jälkeen noin 6 viikkoa!
Olen vilpittömästi sitä mieltä, että Windows XP on todella hyvä anyways ja näköala isnt niin paha kuin kaikki luulevat mutta jos te dont halua käyttää ikkunat sitten saada linux! My System: ubr pelaamista tietokone
|
|
| |||
| |||
| MITÄ? mac osx on usaually hyvin relieable ja usein olen löytänyt useita Maceja, jotka ovat useita vuosia vanha jatkuu todella luotettavasti kuitenkin johtuu siitä, että omena yrityksen ja heidän rakkautensa tekijänoikeuden he ovat tehneet erittäin hankala laittaa mac osx mistään paitsi niiden omassa järjestelmässä, ja he haluavat haastaa ketään, joka yrittää muuta viisasta, mutta olen varma, että heidän on tapa! Ehdotan, että linux on olemassa useita vaihtoehtoja avoinna SUSE on erittäin kauniita graafisia ominaisuuksia jos ur pc voi käsitellä sitä, very nice tapoja swicth näyttöjä ja työtiloja jne. jos ei ubuntu on erittäin vankka release että aina toimii hyvin :) |
|
| |||
| |||
| i hate Microsoft. mutta mitä enemmän minä enemmän tutkimusta, sitä enemmän linux etsii oikeastaan todella hyvä. thanx ajaksi neuvo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, ellei Microsoft, sitten Linux, Macit ovat aivan naurettavaa, että sinun täytyy ostaa tietyn koneen suorittaa OS, ja sinun ei tarvitse tehdä, että hinta niistä tapa korkea.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tarvitset apua linux, lukemaan tahmea tässä osiossa. tai lisää minut msn
| |||
| |||
| whos sys specs |
|
| |||
| |||
| OP on varmistuttava hänen kuljettajat ovat uusin ydin |
|
| |||
| |||
| Windows on hyvä käyttöjärjestelmä sekä kaikki OS: n, mutta se riippuu siitä, mitä teet siitä. Ehdotan, jos siirtyä linux mennä ubuntu, koska tämä on yksinkertainen linux distro ja on helppo asentaa ja voit tottua linux käyttöjärjestelmän tyyppi. Kuitenkin voitte dual boot, tämä on aina hyvä vaihtoehto kuin voit hitaasti siirtää osaksi käyttöjärjestelmän haluat, kuten Windows XP ja ubuntu. onnea ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
![]() Tarkista päivämäärä ensin. Jos se on yli kuukauden vanha se on parasta jättää.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vaihtoehtoinen hallituksen Asus P5N-esli. | LESLIZ | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 4 marraskuu 2009 05:19 |
| Vaihtoehto Pixela 3 - Canon HFS10 | jjuli | Multimedia & Codecs | 0 | 12th Jun 2009 15:23 |
| Onko olemassa vaihtoehtoisia Internet Explorer? | Carolyn T | Web-selaimet ja FTP Clients | 18 | 17th Mar 2009 06:23 |
| Vaihtoehto PSU virtaliitin varten Sys Asia tuuletin | James X | Kotelot & Virtalähteet | 7 | 18. Joulukuu 2008 19:50 |
| Vaihtoehtoiset langattomiin. | dave2005 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 13. Joulukuu 2007 14:34 |
| Thread Tools | |
| |