![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zou kunnen kopen van een computer overzeese (Noord-Afrika) en ik zat te denken van het gebruik van iets anders dan de verschrikkingen van Microsoft. Ik heb gehoord van Linux en Apple. Wat zouden jullie aanbevelen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| definatlly geen appel! was er een school die volgorde ton mac laptops en 400 als er iets moest worden verstuurd in voor repar na ongeveer 6 weken!
| |||
| |||
| WAT? mac osx usaually is zeer relieable en vaak heb ik gevonden meerdere Macs die enkele jaren oud nog lopen echt betrouwbaar echter als gevolg van de appel onderneming en hun liefde voor de auteursrechten die zij hebben gemaakt heel lastig om Mac OSX op alles behalve hun eigen systeem, en ze willen aanklagen iedereen die probeert andere verstandig, maar ik ben er zeker van zijn is een manier! Ik stel voor linux zijn er verschillende keuzes open suse heeft enkele zeer mooie grafische functies als ur pct aankan, erg leuke manieren om swicth schermen en werkplekken etc indien niet Ubuntu is een zeer solide release die werkt altijd goed :) |
|
| |||
| |||
| Ik haat Microsoft. maar hoe meer ik er meer onderzoek, meer Linux is op zoek echt heel goed. thanx voor het advies. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, zo niet van Microsoft, gaat u voor Linux, Mac's zijn gewoon belachelijk dat u voor de aanschaf van een specifieke machine voor het uitvoeren van de OS, en als je nodig hebt om dat te doen, de prijs van hen weg te hoog.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hulp nodig met linux, lees mijn sticky in deze rubriek. of voeg me op msn
| |||
| |||
| whos sys specs |
|
| |||
| |||
| de op nodig om er zeker van zijn chauffeurs zijn in de nieuwste kernel |
|
| |||
| |||
| Windows is een goed besturingssysteem en alle OS's, maar het is afhankelijk wat je doet op. Ik stel voor als je in linux naar ubuntu als dit een eenvoudige linux distro en is eenvoudig te installeren en kun je wennen aan het Linux besturingssysteem type. Maar u kunt de dual boot, dit is altijd een goede optie als je kunt langzaam bewegen in een besturingssysteem u wilt, zoals Windows XP en Ubuntu. good luck ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
![]() Controleer de datum eerste. Als het meer dan een maand oud is het beste links.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alternatief Commissarissen aan Asus P5N-esli. | LESLIZ | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 4 november 2009 05:19 |
| Alternatief voor Pixela 3 - Canon HFS10 | jjuli | Multimedia & Codecs | 0 | 12 jun 2009 15:23 |
| Is er een alternatief voor Internet Explorer? | Carolyn T | Web Browsers & FTP Clients | 18 | 17 mrt 2009 06:23 |
| Alternatief voor PSU power connector voor Sys Case fan | James X | Cases & Power Supplies | 7 | 18 dec 2008 19:50 |
| Alternatief voor draadloos. | dave2005 | Netwerken, modems & VoIP | 7 | 13 dec 2007 14:34 |
| Thread Tools | |
| |