![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan kjøpe en datamaskin oversjøiske (Nord-Afrika), og jeg tenkte på å bruke noe annet enn grusomheter av Microsoft. Jeg har hørt av Linux og Apple. hva ville dere anbefale? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| definatlly ikke eple! det var en skole som organisert tonn mac laptopper og liker 400 noe behov for å bli sendt inn for repar etter ca 6 uker!
| |||
| |||
| HVA? mac osx er usaually svært relieable og ofte har jeg funnet flere maskiner som er flere år gamle fremdeles kjører veldig pålitelig imidlertid grunn til Apple og deres kjærlighet til opphavsrett de har gjort det extremly vanskelig å sette mac osx på alt bortsett fra sitt eget system, og de liker å saksøke alle som forsøker andre kloke, men jeg er sikker på at de er en måte! Jeg foreslår at linux er det flere muligheter åpne SuSE har noen flotte grafiske funksjoner hvis ur PC kan håndtere det, veldig hyggelig å swicth skjermer og arbeidsområder osv. dersom ikke ubuntu er en meget solid utgivelse som alltid fungerer godt :) |
|
| |||
| |||
| Jeg hater Microsoft. men jo mer jeg gjøre mer forskning, jo mer linux ser egentlig veldig bra. thanx for råd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, hvis ikke Microsoft, så gå for Linux, Mac er bare latterlig at man må kjøpe en bestemt maskin til å kjøre OS, og som du trenger å gjøre, som prisen for dem er veien til høy.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| trenger hjelp med linux, lese min klebrig i denne delen. eller legge meg på msn
| |||
| |||
| whos sys spesifikasjoner |
|
| |||
| |||
| det op behovet for å sikre at hans sjåfører er i den nyeste kjernen |
|
| |||
| |||
| Windows er et bra operativsystem samt all OS's, men det kommer an på hva du gjør på det. Jeg foreslår at hvis du flytter inn i linux gå inn ubuntu da dette er en enkel linux distro og er enkel å installere og lar deg bli vant til Linux operativsystem type. Men du kan dobbeltoppstart, dette er alltid et godt alternativ som du kan sakte flytter inn i et operativsystem du vil, for eksempel Windows XP og Ubuntu. Lykke til ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
![]() Kontroller dato først. Hvis det er mer enn en måned gammel den beste venstre.