![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, og jeg betragter mig selv en enspænder computer ekspert. Jeg ved en masse ting. Så jeg har brugt mange operativsystemer. Windows, Linux-distributioner, macosx etc, og jeg har altid været den type fyr, der ønsker at vide, hvordan alt fungerer. Skrivning af en OS fra bunden af mig selv, hmm måske lidt af et fantasy Jeg har ret? Jamen jeg ved ikke, mit liv har kinda blevet sat på hold lige nu, og jeg er interesseret i developin noget nyt, måske vil jeg brug for et team af personer, men hvem og hvor. Nogle mennesker har sagt bygge videre fra en eksisterende kenel gerne Linux, men der er så mange distros derude allready. Så er det noget værd at investere nogle fritid til. Jeg bare ikke kender. Alle fik noget rådgivning. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| og du kan foretage din egen distribution af Linux i cant huske, hvad det hedder
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du gør en bedes du gøre det simpe og let at bruge drivere og programmer, der vil arbejde på det fra vinduer ![]() Jeg prøvede linux den anden dag, og jeg couldent regne ud, hvordan du kan få en trådløs føreren til at arbejde på det, og jeg er ikke en armature Jeg vil gerne se på et andet operativsystem som Windows måske mere Tilpasse uden alt det hukommelse bruge? gerne linux let bootup / shutdown hud skifter uden nogen tredjeparts-programmer og så videre måske en hurtig boot op for jeg dont ikke hvis Thats alt muligt, men hvis du gør syge har en kopi af din OS ![]()
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt, hvis din gode nok, og de har tid nok, jeg er sikker på, at du kan gøre dig selv en OS, men de to henvisninger er meget absolut, da det eneste du kodning, vil det tage lang tid, og det er ikke herunder bug prøvning etc . som selv de mere grundlæggende linux distributioner vil have hold kodende dem, og Windows vil have hundredvis, hvis ikke tusinder af mennesker, at conribute til den ned på linjen. Også en god OS jeg vil sige, hvis nok det sværeste stykke software til at kode (Jeg har ingen erfaringer med programmer, så jeg mearly vurderingen afhængigt af, hvad forskellige software gør)
| |||
| |||
| Jeg kan ikke hjælpe dig, så vidt det er teknisk rådgivning er bekymret, men jeg kan fortælle dig en ting, hvis du ikke prøve at du aldrig vil vide. Jeg siger gå til det. Jeg kender en fyr, der boede off beanie weenies og Kraft Mac og ost (en amerikansk ting, hvis du ikke ved, hvad de er lol) for tre år, med en kone og barn, mens han skrev et program for behandling af medicinske journaler. Han var i gæld op tidligere hans dic ......... taljen, når han er færdig og derefter et par millioner. Er ikke SAS motto "De, der vover at vinde"? Gå til brød dude og ikke se tilbage. Hvis det viser sig at være en buste du vil vide, at du gav det dit bedste. Hvis det virker ud (som vi alle tror det) så kan vi sige, vi vidste du, når du var lidt fyren bare tænke på det. En berømt amerikansk general George Patton sagde: "Giv aldrig råd til din frygt." Jeg foretrækker, "damn det Torpedo's fuld fart fremad." men de betyder det samme. Warp hastighed Mr. Sulu. Held og lykke, og sende mig en gratis kopi, når du får det gjort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg foreslår, at du glemmer tanken med det samme. Skrivning af en OS kræver virkelig lave proceskontrol, hukommelse osv. virkelig ikke noget for nogen, der ikke har nogen tidligere programmering erfaring. OS skriftligt er for die hard programmører med mange års erfaring, og selv da de aldrig ville forsøge det alene. Hvis du ønsker en udfordring, lære at programmere Windows-programmer, og derefter lave et program, som alle ønsker. Så måske, når du er meget erfarne og har et væld af viden for at ringe på, og en fed bog med kontakter for die hard programmører, så vær med at skrive en OS
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I teorien, ja man kunne programmere en grundlæggende OS, men chancerne er, at efter et år eller så du kan ikke komme meget længere end en regnemaskine. Når alt kommer til alt, i det mindste opstartsindlæser skal være skrevet i samling, plus nogle slags tolk.
Hvis jeg er helt ærlig, bortset fra nogle få undtagelser, en person må aldrig skrive en OS på eget. Undtagelse er for indlejrede systemer meste. Skrivning af en router "OS" er ikke for hårdt, men skriver en til en pc er en helt anden historie. Jeg kan huske nogen skriver noget fra bunden, der var med matematiske grafer eller noget, meget specifikke og ret overflødige som et operativsystem. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det vil tage et helvede af en masse tid, en masse kodning knowlage.
dels hvis nogen skulle gøre et nyt OS. det sidste, man ønsker at køre Windows applikationer. fortælle dig hvad. have et kig på Linux fra bunden. at skulle quelm din cravings for oprettelsen. Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| |||
| |||
| gøre en hackere OS! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Operating System not found? | smudge1011 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favorit operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 marts 2009 15:39 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12. maj 2008 14:20 |
| Nye operativsystem store dag er nær! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 december 2007 01:46 |
| Operativsystem og RAM | megabyte | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |