![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dens blevet gjort sit kaldes fremsyn linux
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad gør det til et hackere OS?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg troede, det var Redhat lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I teorien hvert OS kan en hacker's, det er bare, at de fleste bruger Linux, fordi det er det mest og lettest at specialtilpasse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg troede de fleste hackere lide et terminalvindue? Hvordan kan en OS hjælpe med hacking alle så meget?
|
| |||
| |||
| en hackere OS indeholder: de nødvendige værktøjer til brug for hacking såsom trådløse kryptering krakning apps, sikker, efterlader ingen spor og er sikker sin egen |
|
| |||
| |||
| Åh, ok, er, at Juridisk selv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er du nødt til at indse, at tilbage, når Bill begyndte, han har gjort et operativsystem, der var en milliard gange mere enkel end den nuværende operativsystem. hvad han mener, er du cant forventer at foretage et OS, der kan konkurrere med de nuværende regioner, hvis du aldrig haft hårde kerne kodende erfaring inden hånd. Bill kom med en meget meget simpel OS, da han var ung, noget meget lettere at gøre end en OS såsom XP eller Vista.
|
| |||
| |||
| Yea, fordi hvis man tænker tilbage, selv kun til Windows 3.1, det er så simpelt sammenlignet med XP / Vista, og det skete ikke på hans eget! |
|
| |||
| |||
| Bill pensionerede mabye han kan hyre ham til en lav pris forårsage han har intet andet at gøre! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Operating System not found? | smudge1011 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 august 2009 15:29 |
| Favorit operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 marts 2009 15:39 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12. maj 2008 14:20 |
| Nye operativsystem store dag er nær! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 december 2007 01:46 |
| Operativsystem og RAM | megabyte | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |