![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haar gebeurd zijn opgeroepen foresight linux
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat maakt het een hackers OS?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik vond het Redhat lol
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In theorie zou elk OS kan een hacker's, het is gewoon dat de meeste gebruik van Linux omdat het is het meest en gemakkelijkst te aanpassen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik dacht dat de meeste hackers graag een terminal-venster? Hoe kan een OS helpen met het hacken dat veel?
|
| |||
| |||
| een os hackers bevat: de instrumenten die nodig zijn voor het hacken zoals draadloze encryptie kraken apps, zijn veilig, laat geen sporen en veilig zijn zelfstandige |
|
| |||
| |||
| Oh, ok, is dat juridisch wel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u moet beseffen dat terug toen Bill begon, maakte hij een OS dat was een miljard keer meer eenvoudig dan de huidige OS. wat hij bedoel is dat je cant verwachten om een OS dat kan concurreren met de huidige als je nog nooit harde kern codering ervaring voor de hand. Bill heeft een zeer eenvoudige OS toen hij jong was, iets wat veel eenvoudiger te maken dan een OS zoals XP of Vista.
|
| |||
| |||
| Ja, want als je denkt terug, zelfs niet alleen voor Windows 3.1, het is zo eenvoudig in vergelijking met XP / Vista, en dat is niet gebeurd op zijn eigen! |
|
| |||
| |||
| Bill gepensioneerde mabye hij kan huren hem voor een lage prijs want hij heeft niets anders te doen! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Besturingssysteem niet gevonden? | smudge1011 | Windows besturingssystemen | 4 | 9 augustus 2009 15:29 |
| Favoriete besturingssysteem? | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 39 | 28 mrt 2009 15:39 |
| Welk besturingssysteem? | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 5 | 12 mei 2008 14:20 |
| Nieuwe besturingssysteem grote dag is nabij! | tjpearson | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 5 Dec 2007 01:46 |
| Operating System en Ram | megabyte | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 8 Nov 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |